اولتیماتوم پلیس به عرضه کنندگان  مانتوهای شیشه ای

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: پلیس با تولید کنندگان و فروشندگان مانتوهای شیشه ای و جلو باز در فضای حقیقی و مجازی به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: با نزدیک شدن به فصل گرما، پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد و در خصوص تولید و عرضه مانتوهای شیشه ای, جلو باز و بدون دکمه تذکر و هشدار های لازم را ارائه کرد.

وی گفت: پلیس با اصنافی که بخواهند این دسته از البسه را تولید و عرضه کنند شدیدا برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: اتحادیه پوشاک نیز با نصب بنر در پاساژها و مجتمع های مخصوص فروش و عرضه پوشاک در این خصوص اطلاع رسانی کرده و هشدارهای لازم را خطاب به فروشندگان و تولیدکنندگان اعلام و عنوان کرده است که در صورت تخلف واحد مربوطه توسط پلیس پلمب خواهد شد.

سرهنگ مرادی در خصوص چگونگی نظارت بر فروش مانتوهای شیشه ای و جلوباز در مزون ها و شبکه های مجازی اعلام کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی و مزون ها که در فضای مجازی نسبت به عرضه و فروش مانتوهای جلو باز و شیشه ای تبلیغ و اقدام می‌کردند نیز شناسایی شده و برخورد با آنها طی روزهای آتی در دستورکار پلیس است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1070778

وب گردی

وب گردی