دهقانی فیروزآبادی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد منصوب شد

در راستای چابک سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر دهقانی فیروزآبادی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را با حفظ سمت در «معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری» به عنوان «سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: پیرو مصوبات هیأت رئیسه محترم دانشگاه درخصوص چابک‌سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله با حفظ سمت به عنوان «سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه» منصوب می‌شوید.

لازم به ذکر است، در راستای بهینه‌سازی عملکرد و شفاف سازی مسئولیت ها و اختیارات، دو معاونت زیرمجموعه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه «معاونت طرح‌ها و همکاری‌های پژوهشی» و «معاونت امور آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی» در ساختار باقی مانده و سایر حوزه‌ها مانند مجلات و کتابخانه ها و... به معاونت‌های موضوعی مرتبط واگذار می‌شود.

انتظار می رود با راهبری یکپارچه آن معاونت و پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه، در راستای دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای کلان دانشگاه در تحقق دانشگاه اسلامی موفق و مؤید باشید.

کد خبر: 1072043

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =