تأکید بر اجرای روش‌های نوین علمی در ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید براساس منطق و با روش‌های نوین علمی عملیاتی شود، عنوان کرد که در این راستا به‌کارگیری روش‌های منسوخ کاربرد مفیدی در جامعه نخواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با معاون مطالبه‌گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مرکز تحول جامعه اظهار کرد: آسیب‌شناسی و ارائه راهکار مناسب با در نظر گرفتن تغییرات زمانی و روی‌آوری به سبک جدید می‌تواند در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های نظام و انقلاب نقش‌آفرینی کند.

وی با تأکید بر هم‌افزایی و مشارکت دانشگاهیان در عملیاتی‌کردن امر به معروف و نهی از منکر افزود: دانشگاهیان باید با تقویت بنیه روحی و معنوی و ارتقای توانایی‌های فکری  خود، آمرانی موفق در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به شرایط حساس و موقعیت کشور گفت: امروز شعارزدگی معنا و مفهومی برای توسعه و بالندگی ندارد؛ چراکه باید با عملیاتی کردن برنامه‌ها، کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

کامرانی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید براساس استدلال و منطق و با روش‌های نوین علمی اجرایی شود، گفت: به‌کارگیری روش‌های منسوخ در امر به معروف و نهی از منکر نتیجه و کاربرد مفیدی  ندارد.

معاون مطالبه‌گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان نیز مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بازویی محکم برای پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان هرمزگان است.

حجت‌الاسلام حر گلزاری، ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان را بالا دانست و افزود: این دانشگاه می‌تواند با به‌کارگیری استادان مجرب و صاحب‌نظر و تشکیل کارگروه‌های تخصصی این ستاد را در احیای مطالبه‌گری یاری کند.

وی، بهره‌مندی از فعالیت‌های پژوهشی را از دیگر نیازهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برشمرد و عنوان کرد: تحقیقات و پژوهش دانشگاهیان در قالب پایان‌نامه می‌تواند راهکار تأثیرگذاری در اجرا و عملیاتی کردن  برنامه‌های ستاد باشد.

در پایان این دیدار احسان کامرانی و سعید مرادپور در احکام جداگانه از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به عنوان رئیس و دبیر این ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی منصوب و معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =