برگزاری نشست فصلی «عهد» با حضور فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی کشور

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: نشست عهد برای تبیین و ترسیم شیوه‌های نوین نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، محمدحسین کفعمی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری دومین نشست فصلی عهد با حضور فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی کشور در مشهد اظهار کرد: نشست عهد برای هم‌افزایی و نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار شد.

وی افزود: نشست فصلی فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی کشور «عهد» با شعار« ما ملت امام حسینیم» به میزبانی مرکز آموزش تخصصی تربیتی- فرهنگی امام رضا (ع) سازمان بسیج دانشجویی در مشهد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عین‌الکمال مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی از دو روز پیش آغاز شده و امروز پایان می‌یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور درباره برگزاری نشست عهد بیان کرد: دومین نشست فصلی عهد در سال ۹۹ با حضور مسئولان نواحی سراسر کشور و معاونت‌های بسیج دانشجویی با هدف نفش‌آفرینی‌های عمومی و تخصصی بسیج دانشجویی در ۶ ماه گذشته و شیوه‌های نقش‌آفرینی در ۶ ماهه دوم سال با توجه به شرایط حاکم بر دانشگاه‌ها برگزار شد.

کفعمی خاطرنشان کرد: در این نشست که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، علاوه بر برگزاری کارگاه‌های تخصصی، مهمانان ویژه‌ای هم حضور دارند که درباره بسترهای تعامل و نقش‌آفرینی و هم‌افزایی در جبهه انقلاب اسلامی و بهبود عملکرد فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد، به سخنرانی می پردازند.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سید احمد عبودتیان، مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا سخنرانان ویژه دومین نشست فصلی عهد در سال جاری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =