وحید امیری: باید سه امتیاز دیدار با التعاون را بگیریم تا امیدمان به صعود بیشتر شود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هنوز اول راه هستیم و ۳ امتیاز بازی فردا خیلی برای ما اهمیت دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، وحید امیری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل التعاون اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. ما علاوه بر مسائل فنی می‌دانستیم که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم. با تلاش کادر فنی و همدلی که بین بچه‌های تیم بود، توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. هنوز اول راه هستیم و خیلی کار داریم. امیدوارم با دعای خیر هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم به جایگاهی که مستحقش هستیم، برسیم.

وی درباره بازی فردا شب تیمش مقابل التعاون تصریح کرد: ما از تیم التعاون شناخت پیدا کردیم و می‌دانیم که بازی سنگینی داریم. بازی دوم‌مان با التعاون خیلی حساس و مهم است و باید سه امتیاز را بگیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم امیدمان به صعود را بیشتر کنیم. این کار راحت نیست، ولی ما هم پرسپولیس هستیم و برای سربلندی تیم و هواداران می‌جنگیم.

امیری در مورد عملکرد دفاعی پرسپولیس هم گفت: دفاع تیمی ما از همان خط حمله شروع می‌شود و به دروازه‌بان ختم می‌شود. در بازی قبل ما یک مقدار خوش‌شانس هم بودیم و خدا را شکر در نیمه دوم نشان دادیم که یک تیم منسجم هستیم و هر موقع بخواهیم خیلی مستحکم و فشرده بازی می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. می‌دانیم که التعاون تیم خیلی قدرتمندی است و خط حمله خوبی دارد. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی که خیلی برای ما مهم است را کسب کنیم. 

کد خبر: 1072406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =