مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت تمدید نمی‌شود

سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان سنجش اعلام کردند: مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت قابل تمدید نیست و در موعد مقرر نیز برگزار و نتیجه اولیه 45 روز بعد اعلام می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عده‌ای از مخاطبان در سامانه فارس من خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شده‌اند.

مخاطبان اظهار کرده‌اند، زمان کافی برای برگزاری آزمون لحاظ نشده و با توجه به تعویق کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین شیوع بیماری کرونا به خاطر سلامت داوطلبان این اقدام صورت بگیرد.

در متن این مطالبه آمده است: در پی انتشار دفترچه آزمون استخدامی و آغاز ثبت‌نام، متأسفانه زمان کافی برای برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی لحاظ نشده است، با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان در آزمون‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری که چندین بار به تعویق افتاد، شرکت کردند و فرصت زیادی برای مطالعه منابع آزمون استخدامی نداشتند و ندارند همچنین با وجود شیوع گسترده بیماری کرونا و قرار گرفتن بسیاری از استان‌های کشور در وضعیت قرمز و همچنین شیوع بیماری آنفلوآنزا در فصل پاییز و تداخل این دو بیماری، وضعیت سلامتی داوطلبین بیشتر از پیش به خطر بیفتد، لذا انتظار می‌رود در جهت به تعویق افتادن این آزمون تجدیدنظر صورت گرفته تا موجب حفظ سلامتی داوطلبین شود.

در همین زمینه نیز سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه زمان ثبت نام در این آزمون به‌هیچ‌وجه قابل تمدید نیست، گفته است: هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور هفته دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار و نتیجه اولیه آن حدود ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود.

همچنین سازمان سنجش نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: به ‌اطلاع‌ همه متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ پایان خواهد یافت. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.    دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.     

برگزاری آزمون های کشوری که به صورت فراگیر انجام می شود از ماه ها قبل زمانبندی و تشریفات آن هماهنگ شده و تاخیر یا تعویق آن دلایل قانع کننده و قابل اعتنایی نیاز دارد. در شرایط کنونی شیوع کرونا مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است، اما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرایط برگزاری این گونه آزمون ها فراهم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      2 0
      چطور دولت صندوق ای تی اف را هزار بار تمدید میکنه اما ثبت نام ازمون را نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!