ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+۱۰

سردار حمیدی رییس پلیس راهور فاتب ضمن اشاره به این مطلب گفت: از اول مهرماه ۱۳۹۹ ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+۱۰ صورت می‌گیرد و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سردار محمد حسین حمیدی ضمن بیان این مطلب گفت: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توقیف شده برای تحویل خودوری خود دیگر نیازی نیست به پارکینگها و مراکز اجراییات مراجعه نمایند و برای گرفتن خودروی خود از طریق مراکز پلیس+۱۰ اقدام نمایند.

 وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می گردد. که در این مرحله -متصرف/مالک  می بایست با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ - سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر –  گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه، مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می نماید.

سردار حمیدی اشاره کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +۱۰ (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می شود و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید بوده پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌نماید.

حمیدی گفت: ولی اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقیله گردد.

وی همچنین اشاره ای هم به دلایل عودت مدارک کرد و گفت:  لازم به ذکر است حدود ۸۵% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام می‌گردد و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می شود و به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 1072990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =