تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی

تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده های دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و معاونت توسعه مدیریت و منابع تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای مدیران با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و محمدمهدی فداکار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی درخصوص گسترش زیرساخت پارک علم و فناوری، مقرر شد از ساختمان های بلااستفاده دانشگاه به منظور توسعه زیرساخت های سخت افزاری پارک علم و فناوری استفاده شود.

همچنین مقرر شد با استفاده از مکانیسم صندوق و حمایت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، زمینه تأمین ضمانت نامه قرادادهای پژوهشی و فناوری فراهم شود.

در ادامه این جلسه ساختار سازمانی سراهای نوآوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، 50 درصد از بودجه پژوهش و فناوری در اختیار استان ها و مابقی در اختیار معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری باشد.

تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها نیز از مصوبات این جلسه بود که سبب می شود تا مراکز مذکور به راحتی اهداف مدنظر مجموعه خود را پیش ببرند و در امضای قراردادها با چالش مواجه نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =