ژاوی: پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ آنها همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال السد قطر از تیم پرسپولیس به عنوان بهترین تیم ایرانی یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز،ژاوی هرناندز، سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار هیجان‌زده هستیم. با پرسپولیس بازی داریم که بهترین تیم ایران است و می‌دانیم یک بازی سخت و دشوار برای ما خواهد بود که برای ما شبیه به یک فینال است.

او ادامه داد: برای پیروزی باید کنترل شده و با اشتیاق زیاد بازی کنیم و امیدوارم که با ارائه بهترین بازی خود در زمین به آن برسیم. در بازی قبلی مقابل سپاهان اولویت ما استراحت به برخی از بازیکنان بود تا آنها را با اطمینان برای این بازی در اختیار داشته باشیم.

ژاوی درخصوص پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم، مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم. باید در اوج آمادگی خود قرار حضور داشته باشیم و این مهم‌ترین نکته است.

سرمربی اسپانیایی تیم السد با تمجید از عملکرد تیم‌های ایرانی گفت: پرشورترین مسابقاتی که در طول زندگی حرفه‌ای خود دیده‌ام، همیشه مقابل تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است. این را به بازیکنانم گفته‌ام که آنها همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند، به همین دلیل ما هم باید بسیار پرشور باشیم، چون این یک فینال است.

کد خبر: 1073760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =