بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی پرسپولیس/ سیاوش یزدانی در حالت آماده باش/ رقابت لک و حسینی با گلر سابق لیورپول

با بسته خبری اخبار لیگ قهرمانان آسیا با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار لیگ قهرمانان آسیا، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

ژاوی: بازی با پرسپولیس پرشورترین بازی عمرم است

ژاوی هرناندز، سرمربی السد قطر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس در چارچوب دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرشورترین مسابقاتی که در طول زندگی حرفه‌ای خود دیده‌ام، همیشه مقابل تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است. این را به بازیکنانم گفته‌ام که آنها همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند، به همین دلیل ما هم باید بسیار پرشور باشیم، چون این یک فینال است.

بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی پرسپولیس

پرسپولیس در چهار بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا تنها یک گل خورده و این آمار قابل قبولی برای تیم سرخپوش پایتخت است. اما باوجود این عملکرد مطلوب، هواداران پرسپولیس همچنان نگران دیدار با السد هستند اما خبر خوب برای آن ها، بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب خواهد بود.

کاپیتان شماره چهار که برابر التعاون و الدحیل فیکس بود، نمایش درخشانی را در این دو دیدار داشت و حالا باتوجه به این که یحیی گل محمدی را در نشست خبری همراهی می‌کرد، در بازی فردا هم فیکس خواهد بود و یحیی دوباره به کاپیتان تیمش اعتماد کرده است. سیدجلال 38 ساله در حالی باید شاگردان ژاوی ارناندس را کنترل کند که احتمالا در کنار خود شجاع خلیل زاده را خواهد داشت.

شجاع و سیدجلال که هماهنگی ویژه ای با یکدیگر دارند، در این بازی باید ستاره های بین المللی تیم السد نظیر بغداد بونجاح و سانتی کازورلا را کنترل کنند که بدون شک کار سختی خواهد بود اما در صورت انجام این عملیات دشوار، مسیر صعود به یک چهارم نهایی را هموار خواهند کرد.

سید جلال: حریف ما کامل، قدرتمند و پرستاره است

سیدجلال حسینی بازیکنی است که امروز همراه با یحیی گل محمدی به نشست خبری رفته تا احتمال حضور فیکسش در دیدار فردا قوت بگیرد. کاپیتان سرخ ها حرف هایش را به این شکل آغاز کرد: بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم، بازی ها فاصله کمی داشتند و این کار را سخت می‌کرد. الان در مرحله حذفی هستیم و دو تیم قدرتمند باهم بازی دارند. ما با تیم کاملی بازی داریم، تیمی که سازماندهی شده است و کادرفنی و بازیکنان قوی دارد.

حسینی در ادامه با اشاره به قدرت پرسپولیس، گفت: ما هم پرسپولیس هستیم و آماده یک بازی سخت. فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد شد و امیدوارم فردا بازی جذابی برای هواداران باشد و تیمی که شایسته است، پیروزی را به دست بیاورد.

کاپیتان پرسپولیس درباره قدرت خط حمله حریف و برنامه این تیم برای مهار آنها گفت: تیم هایی که در این مرحله هستند، همه قدرتمند هستند و با برنامه مناسبی حضور یافته‌اند. ما با تیمی بازی داریم که قدرتمند است و برنامه ریزی مناسبی دارد. مربی بزرگی دارد اما کادرفنی ما هم برنامه ریزی خواهد داشت. فردا بازی سختی خواهد بود و اینطور نیست که اسم ها بازی کنند و دو تیم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. اگر در غالب تیمی باشیم شرایط خیلی بهتر برای ما خواهد بود.

گل محمدی: تنها ستاره ما پرسپولیس است

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار با السد در چارچوب دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مورد قدرت حریف توضیح داد: این تیم ستاره های فوق العاده ای دارد و در خطوط مختلف، بازیکنان خوبی را دارند. مربی شان باهوش است اما ما به قول سیدجلال، پرسپولیس هستیم و برای خودمان اهدافی بزرگ تعیین کردیم و برای رسیدن به این هدف حاضریم فداکاری کنیم و از جانمان هم بگذریم و باعث افتخار هواداران شویم. می‌دانیم که هواداران ما منتظر اخبار خوب از بازی فردا هستند و ما هم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت تیمش گفت: در کنفرانس قبلی هم گفتم که بچه های ما با شکستگی و مصدومیت بازی می‌کنند اما عده ای باور نکردند. واقعیت همین است که دو سه تا از بچه ها با زور پزشکان و داروها بازی می‌کنند که این جای خوشحالی دارد. ما یک تیم به تمام معنا هستیم و حاضریم برای هواداران همه چیزمان را فدا کنیم.

محمد الشلهوب: چرا به قطر نرفتم؟

الهلال علیرغم بازنشستگی از شهلوب خواست که برای بازی با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به دوحه بیاید، به خصوص که نام او هنوز در لیست آسیایی الهلال حضور داشت؛ درخواست الهلال به دلیل کمبود بازیکن در لیست این تیم به واسطه ابتلا به ویروس کرونا بود اما کنار گذاشتن الهلال از مسابقات باعث شد تا سفر محمد الشهلوب به دوحه منتفی شود.

شهلوب در یک کلیپ ویدئویی پیش از حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا، کناره‌گیری از جمع آبی‌پوشان ریاض را رد کرد و گفت: "من هرگز نمی توانم در خدمت به این نهاد بزرگ دریغ کنم."؛ کاپیتان الهلال همچنین گفت که به محض اینکه احساس کرد تیم به آن احتیاج دارد، آماده سفر به دوحه شده و در تست‌های پزشکی شرکت کرده است.

محمد الشهلوب افزود: "اما وقتی جو در آنجا بهتر شد و تعدادی از بازیکنان مبتلا در الهلال بهبود یافتند، این موضوع به من اطمینان خاطر بخشید و من عازم قطر نشدم."
در پایان، شهلوب به ستاره‌های الهلال پیغام داد که باید آن‌ها تحت تأثیر تصمیم حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار نگیرند و کار خود را برای فصل جدید آغاز کنند.

گفتنی‌ست که پس از شیوع گسترده کرونا و پس از آن‌که الهلالی‌ها در دیدار با شباب الاهلی امارات تنها 11 بازیکن را در اختیار داشتند، AFC تصمیم به حذف مدافع عنوان قهرمانی گرفت که با واکنش تند مسئولان فدراسیون عربستان و باشگاه الهلال همراه بود.

رقابت لک و حسینی با گلر سابق لیورپول

سیدحسین حسینی و حامد لک که عملکرد خوبی در دو تیم سرخابی داشته اند، با ارائه نمایش درخشان و ثبت کلین شیت در آخرین بازی مرحله گروهی به صعود تیم خود کمک کردند و حالا باید در مقابل پاختاکور و السد، از دروازه تیمشان محافظت کنند.

حامد لک که به تازگی پیراهن پرسپولیس را در اختیار گرفته، در 4 بازی اخیر سه کلین شیت ثبت کرده و با 9 سیو، نقش پررنگی در موفقیت های قرمزهای پایتخت داشته است. سیدحسین نیز در بازی با الاهلی دو موقعیت عربستانی ها را مهار کرد تا در روز درخشان خط حمله استقلال، نقش خود را ایفا کرده باشد.

این ۲ دروازه‌بان در این نظرسنجی باید با برد جونز دروازه‌بان اسبق لیورپول و کنونی النصر عربستان، کاسیو دوس آنخوس دروازه‌بان برزیلی التعاون، ماجد ناصر دروازه‌بان تیم شباب الاهلی امارات، سعد الشیب دروازه‌بان تیم فوتبال السد، محمدالعویس دروازه‌بان تیم الاهلی عربستان و الدوربیک سویونوف دروازه‌بان تیم پاختاکور رقابت کنند.

سیاوش یزدانی در حالت آماده باش

تیم های استقلال و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امروز و از ساعت 21:15 در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف هم خواهند رفت. 
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدت زیادی است به دلیل مصدومیت دور از رقابت هاست، برای دیدار امروز در حالت آماده باش قرار دارد و ممکن است حتی در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته باشد.
مدافع بلند قامت استقلال که آخرین بار و در دیدار پایانی لیگ برتر در مصاف با شاهین بوشهر برای آبی پوشان به میدان رفت، در آن مسابقه دچار مصدومیت شد و نتوانست استقلال را در رقابت های جام حذفی و همچنین دو دیدار ابتدایی در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. گویا یزدانی توانسته تا حدود زیادی به بهبودی دست پیدا کند و ممکن است در دیدار مقابل پاختاکور برای تیمش به میدان برود.
در ترکیب تیم پاختاکور، دو بازیکن بلند قامت حضور دارند که ممکن است همین عامل باعث شود مجید نامجومطلق با توجه به روند بازی، از وجود یزدانی در ترکیب تیمش استفاده کند تا با استفاده از قد بلند و قدرت سرزنی این بازیکن، مانع از برتری هوایی حریف ازبکی شود.

کد خبر: 1073774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =