سلطانی‌فر: مطمئنم همه برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنند

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد که این وزارتخانه نقشی در برگزاری و حواشی نمایشگاه تجهیزات ورزشی نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردیم که در روزهای پایانی هفته دفاع مقدس در این نمایشگاه بسیار باشکوه، جامع و کامل حضور داشته باشیم و از نزدیک با بخشی از خدمات و دستاوردهای مجموعه نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی که در خلال جنگ تحمیلی این دستاوردها را داشتند و یادمان‌هایی که از آن زمان به جا مانده است و تصاویر شهدایی که در آن ایام بسیار طلایی، ایامی که ما به‌عنوان طلایی‌ترین دوران تاریخ سیاسی از آن یاد می‌کنیم، آشنا شویم و در یک زمان محدود بازدیدی از این مجموعه داشته باشیم.

وی در واکنش به حواشی که پیرامون نمایشگاه تجهیزات ورزشی پیش آمده است، تصریح کرد: نمایشگاه تجهیزات ورزشی مثل همه نمایشگاه‌ها متولی‌اش شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی وابسته به وزارت صمت است. آنها هم مجوزش را صادر می‌کنند و هم برگزارکننده‌اش هستند و وزارت ورزش هیچ‌گونه نقشی در برگزاری این نمایشگاه و حواشی آن ندارد. مشکلاتی ظاهراً روز اول وجود داشته است، چون من در روز دوم حضور داشتم که با دخالت مسئولان و حراست نمایشگاه برطرف شده بود.

وزیر ورزش درباره بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما همواره اعتقادمان این است که نمایندگان ایران باید مورد حمایت همه ملت در مسابقات بین‌المللی قرار بگیرند. من مطمئنم که همه عاشقان ورزش و فوتبالدوستان امروز برای موفقیت تنها نماینده‌مان در مرحله بسیار حساسی که قرار دارد دعا می‌کنند و از این تیم حمایت خواهند کرد که ان‌شاءالله این نماینده‌مان به مرحله بعد برود.

سلطانی‌ در پایان این موضوع که او از مدیرعامل استقلال خواسته است استعفا بدهد را بی‌پاسخ گذاشت و صحبتش را پایان داد.

کد خبر: 1074653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =