عذر خواهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از علمای اهل سنت

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از علما و اهل تسنن استان در پی پخش بخش هایی از یک برنامه تلویزیونی از شبکه استانی مرکز کردستان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از علما و اهل تسنن استان کردستان عذرخواهی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جعفر عبدالملکی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان،در پی پخش بخش‌هایی از یک برنامه تلویزیونی از شبکه استانی مرکز کردستان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که باعث تکدر خاطر ساحت مذهبی برادران دینی و ایمانی، و جریحه‌دارشدن قلوب مردم شریف، مؤمن، و ولایتمدار استان کردستان شد، در پیامی از عموم مردم متدین و انقلابی و نیز مقامات دینی و سیاسی استان عذرخواهی کرد.متن پیام بدین شرح است؛ 

«مردم شریف و شهید پرور استان فرهنگی کردستان، علما؛ ماموستایان بزرگوار دشمنان اصل و اساس شریعت محمدی (ص) همیشه در پی ایجاد فتنه و اختلاف میان مسلمانان بوده و هستند و امروز برخی اقدامات تفرقه افکنانه در فضای مجازی بستر این آتش افروزی را بیشتر فراهم کرده است.

متاسفانه در پخش زنده مراسم ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) از شبکه کردستان در چند ثانیه مطلبی پخش گردید که قلوب متدینین را جریحه دار نمود. اینجانب علاوه بر برخورد با عاملان، این سهل انگاری از همان ابتدا اراده به عذر خواهی از مردم نجیب کردستان داشتم اما با توجه به بستری شدن بنده در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا و همچنین جهت جلوگیری از عمومی شدن این اشتباه مطلبی بیان نشد. اما امروز که تفرقه افکنان و گردانندگان برخی از کانال ها در شبکه های مجازی باعث نشر این خطا شده اند و متاسفانه به تحریک احساسات مردم متدین می پردازند. بر خود لازم می دانم که از مردم متدین و سلحشور استان و علمای دلسوز به جهت خطای پیش آمده عذرخواهی نمایم و امیدوارم شما سروران معظم خطای پیش آمده در مجموعه تحت امر اینجانب را به احترام زحمات شبانه روزی همکاران خستگی ناپذیر در نشر دین و فرهنگ مورد اغماض قرار دهید و مثل همیشه توطئه های دشمنان کشور عزیز اسلامی و دیانت مصطفوی را ناکام گذارید.»


انتهای پیام/

کد خبر: 1076005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =