رغبتی: برخی اطلاعات غلط به النصر دادند/ نگران اعتراض آنها نیستیم

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اعلام این خبر که شکواییه باشگاه النصر عربستان علیه سرخ پوشان پایتخت با پیگیری های کارشناسان حقوقی این باشگاه رد شد، اظهار داشت: در صورت شکایت یا پیگیری مجدد باشگاه النصر، جای هیچ نگرانی نیست.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) ، علی رغبتی درخصوص اتفاقات پس از بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان  اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت شکواییه نماینده عربستان از طریق AFC، یک تیم تشکیل داده و یک وکیل مسلط به امور بین‌المللی که سابقه خوبی داشت را در راس این تیم قرار دادیم.

او این نکته را متذکر شد که این تیم حقوقی تحت نظارت باشگاه و سرپرستی وی با حضور کارشناشان و مسوولان فدراسیون تشکیل شده و روند نشستها بسیار خوب بوده است.

عضو هیات مدیره فدراسیون پرسپولیس ضمن قدردانی از تلاش های نبی سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال توضیح داد که کارشناسان فدراسیون فوتبال اطلاعات خوبی را در اختیار ما گذاشتند.

او بیان کرد: وقتی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت متوجه شدیم که شکواییه باشگاه النصر از هر لحاظ رد می‌شود چون تخلفی انجام نداده بودیم.

وی ادامه داد: تیم کارشناسی حقوقی ما بیش از ۴۸ ساعت شبانه‌روزی کار کرد تا مستندات جهت ارائه به AFC آماده شود به این ترتیب یک لایحه بسیار محکم تدوین شد که در آن به ایرادات شکواییه باشگاه النصر اشاره و دلایل و مستندات نیز ضمیمه آن شد.

رغبتی با اشاره به ارائه مستندات به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: موضوع به قدری واضح بود که لازم ندیدیم بخش دیگر را ارسال کنیم. در همین راستا کمیته انضباطی AFC مدارک را بررسی کرد و رای به سود باشگاه پرسپولیس صادر شد.

وی تاکید کرد: در صورت شکایت یا پیگیری مجدد باشگاه النصر، جای هیچ نگرانی نیست چرا که پرسپولیس همه بازیکنانی را که در زمان نقل و انتقالات به خدمت گرفت قبل از موعد مقرر اسامی آنها را ارسال کرده و توانسته برای آنها کارت بازی دریافت کند برهمین اساس نیز در طول مسابقات از همه بازیکنان بهره گرفته است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: هواداران هیچ نگرانی نداشته باشند، از حقوق باشگاه پرسپولیس به طور کامل دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم آن چیزی که غیر از مقررات که برای همه باشگاه‌ها یکسان تعریف شده بخواهند برای پرسپولیس تصمیمی اتخاذ کنند.

او یادآور شد: از روز اول هم نگرانی بابت شکل صحیح و اصولی کار نداشتیم و اگر لازم باشد در جای دیگر نیز این دفاعیه صورت بگیرد خیلی محکم این کار را انجام می‌دهیم.

رغبتی گفت: در دوره جدید مدیریت باشگاه هرگونه پرونده‌ای اگر بخواهد بر علیه تیم تشکیل شود بنای ما استفاده از وکلای مجرب و توانمند است. این وکلا آگاهی زیادی از مسائل بین‌الملل دارند و دوره‌هایی نیز دیده‌اند.

او تصریح کرد :ما برای هر پرونده از یکی از این وکلا دعوت می‌کنیم و می‌خواهیم صفر تا صد آن را پیگری کند و به سرانجام برساند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: از کسانی که این باشگاه را حمایت کردند و بر حقانیت این تیم صحه گذاشتند تشکر می‌کنم و جای تاسف نیز دارد که برخی سعی کردند نماینده کشورشان را در یکی از آوردگاه‌های مهم قاره کهن تنها بگذارند.

او با بیان اینکه پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است، افزود: برخی گمان می کردند اگر پرسپولیس در این پرونده نتیجه نگیرد برای آنها پیروزی است برهمین اساس اطلاعات غلط را برای طرف‌های خارجی ارسال کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه پر سپولیس افزود: انتظار می‌رود همچون گذشته درخصوص حمایت از نمایندگان ایران همراهی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =