امیدواری ظریف نسبت به حصول نتیجه مطلوب درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر خارجه اوکراین ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل دو طرف مذاکرات مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی هر چه سریعتر به نتایج مطلوب و مورد نظر برسد.

به گزارش گروه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، همزمان با برگزاری دوره دوم مذاکرات بین ایران و اوکراین در مورد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی «یوگنی ینین» معاون وزیر امور خارجه این کشور و رئیس هیأت مذاکره کننده اوکراینی امروز (دوشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روند مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی مورد گفتگو قرار گرفت.

وزیر امور خارجه با ابراز تاسف مجدد از وقوع این حادثه دردناک، با مثبت و سازنده ارزیابی کردن دور اول مذاکرات دو کشور در مورد این سانحه هوایی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دو طرف این مذاکرات هر چه سریعتر به نتایج مطلوب و مورد نظر برسد. ‌

در این دیدار همچنین روابط دوجانبه ایران و اوکراین و راه‌های توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف مورد تبادل نظر قرار گرفت.

دور اول مذاکرات ایران و اوکراین اوایل دی ماه در کی یف به ریاست محسن بهاروند معاون وزیر خارجه ایران و همتای اوکراینی برگزار شد و دور دوم نیز طی امروز و فردا در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =