باید از ظرفیت دورکاری در ادارات استفاده شود

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید برای کنترل شیوع بیشتر کرونا جلوی سفرهای غیر ضروری گرفته شده و از سوی دیگر از ظرفیت دورکاری کارمندان استفاده حداکثری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اصغر سلیمی با تاکید بر ضرورت دورکاری کارمندان و پرهیز از سفرهای تفریحی در شرایط کرونایی، بیان کرد: با توجه به اینکه فصل پاییز فرا رسیده است و همراه آن نیز بیماری های فصلی نظیر آنفلوآنزا و سرماخوردگی نیز در کشور شیوع پیدا خواهد کرد، قطعا هرگونه تجمع غیر ضروری می تواند شرایط را پیچیده تر کرده و مقابله با کرونا را سخت تر کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی چه در حوزه بخش خصوصی و چه دولتی رو به اتمام است و کادر درمانی کشور تحت فشار سنگین کاری خسته شده اند، اظهار کرد: برای کنترل این بیماری باید پروتکل های ابلاغی به طور دقیق رعایت شده که مهم ترین آن در این فصل پرهیز از رفتن به مسافرت های غیر ضروری است

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیت دورکاری کارمندان استفاده شود. در اداراتی که امکان انجام امور از منزل نیز وجود دارد نباید اجباری برای حضور در ادارات باشد تا تجمعی غیر ضروری شکل گیرد.

سلیمی در پایان تاکید کرد: باید پروتکل ها با جدیت دنبال شود تا بیش از این کادر درمانی کشور تحت فشار قرار نگیرند. در شرایط کنونی توجه به پروتکل ها به ویژه پرهیز از سفرهای تفریحی امری ضروری است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1077665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =