۱۷ سال تجربه فروش در قالب «از همین الان شروع کن ۲»

نویسنده کتاب «از همین الان شروع کن ۲» ۱۷ سال تجربه‌اش در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش برندهایی چون اچ‌.تی.‌سی، سونی، ال‌.جی، هوآوی، آیفون و مشاوره بازاریابی و فروش نرم‌افزارهای حسابداری محصولات جی.‌ال.ایکس و جی.فایو را در قالب کتاب ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، وحید شکوری دومین کتاب خود در عرصه آموزشی و انگیزشی را با عنوان «از همین الان شروع کن2» توسط انتشارات ساتل چاپ کرد.
این نویسنده جوان درحالی کتاب «از همین الان شروع کن ۲» را منتشر کرد که کتاب نخستش با نام «از همین الان شروع کن ۱» موفق شد در عرض کمتر از یکسال به چاپ‌های متعدد رسید که یک موفقیت برای او محسوب می‌شود.

شکوری ۱۷ سال تجربه‌اش در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش برندهایی چون اچ‌.تی.‌سی، سونی، ال‌.جی، هوآوی، آیفون و مشاوره بازاریابی و فروش نرم‌افزارهای حسابداری محصولات جی.‌ال.ایکس و جی.فایو را در قالب این کتاب‌ها، برای مخاطبان این عرصه به اشتراک گذاشته است.

کتاب «از همین الان شروع کن ۲» با عناوینی همچون «به‌ ترس‌هایت غلبه کن»، «الان چه خواسته‌ای داری؟»، «چگونه انسان‌های عادی به نتایج فوق‌العاده می‌رسند»، «قطار زندگی»، «مقوله موفقیت»، «زندگی عامیانه»، «وسوسه تسلیم شدن» و «گرسنه موفقیت باشید» به چاپ رسیده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

شکوری که دارای مدرک مدیریت اجرائی (MBA) بوده و دانشجوی دکترای مدیریت حرفه‌ای در کسب و کار (DBA) است، اعتقاد دارد یکی از مهمترین نکات که پیروزی و شکست‌مان را رقم می‌زند، رقابت است؛ موضوعی که در کتاب‌های خود به آنها اشاره کرده است.

وی همچنین به این موضوع مهم هم اشاره می‌کند که باید توجه داشت رقبا در حال تفکر و عمل کردن در رابطه با مشتریان هستند و ما نباید با تنها بدست آوردن مشتریان، کار خود را تمام شده بدانیم زیرا می‌بایست با تکیه بر نوآوری و امکانات بیشتری که در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم، آنها را با خود همسو کنیم.

این نویسنده جوان با بیان اینکه عامل دیگری که موجب شکست اکثر بازارگردانان می‌شود، اصل کپی کردن است، می‌گوید: برای بالا بردن و پیشرفت در فروش و بازاریابی باید از دید خریدار به بازار نگاه کرد. شما باید سبک و روش خود را در فروش و بازاریابی داشته باشید بطوری که روش شما موجب جلب اعتماد مشتریان گردد. داشتن روش فروش اختصاصی معمولا باعث بدست آوردن هرچه سریعتر یک برند محبوب می گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077763

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =