سهرابیان: استقلال باید حق پادوانی را بدهد

آرمین سهرابیان می‌گوید که پادوانی درخواست کمک او را قبول نمی‌کند و می‌خواهد حقش را از استقلال بگیرد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آرمین سهرابیان مدافع تیم گل گهر در حاشیه بازی پیکان در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیم عنوان کرد: شرایط تیم خداراشکر خوب است و با وجود آقای قلعه نویی تمرینات را سرحال و منظم انجام می‌دهیم. یک بازی دوستانه داشتیم که نتیجه خوبی گرفتیم و امروز هم با پیکان بازی کردیم. شرایط بد نبود و باتوجه به نبود چند بازیکن بد بازی نکردیم و حالا در حال تمرین هستیم.

وی افزود: صددرصد انتظارات از ما بالا رفته و یکی از دلایلش حضور امیرخان قلعه نویی و بازیکنان خوبی است. وقتی امیرخان هدایت تیمی را قبول می‌کند، انتظارات بالا می‌رود و با این بازیکنان تاثیرگذار فکر کنم انتظارات باید هم بالا باشد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

او در مورد پست دفاع میانی هم اظهار داشت: هرکجا امیرخان بگوید بازی می‌کنم اما امسال فکر کنم دفاع آخر باشم. من به عنوان بازیکن تلاش میکنم تا نظر آقای قلعه نویی را جلب کنم. پارسال هم امیر خان به من لطف داشتند اما شرایط طوری بود که به خاطر مشکلات خانوادگی نتوانم تهران را ترک کنم و الان هم تمرینات در تهران است و خوشحالم که با امیرخان کار می‌کنم.

من و پادوانی قبل از این که این اتفاق تلخ بیفتد، خیلی باهم دوست و هم اتاقی بودیم. من همیشه با او در ارتباط خواهم بود اما متاسفانه آقای پادوانی از روی دوست داشتن است یا هرچیز دیگری، کمک من را قبول نمیکند و می‌گوید حقم را از باشگاه می‌خواهم. امیدوارم این حق را باشگاه استقلال به او بدهد. او داشت فوتبال حرفه ای را ادامه می‌داد و باشگاه استقلال می‌توانست حداقل حقوقش را بدهد. من هم طلب دارم و نصفش را هم بخشیدم اما هنوز هیچ خبری نشده.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =