انتخاب رئیس هیئت داوران جشنواره کتاب و رسانه

با حکم دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، حسن خجسته به‌عنوان رئیس هیئت داوران این دوره از جشنواره کتاب و رسانه انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، امیدعلی مسعودی دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، حسن خجسته را به‌عنوان رئیس هیئت داوران این دوره از جشنواره مذکور منصوب کرد. مسعودی همچنین رجبعلی سالاریان را به عنوان رئیس هیئت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

حسن خجسته دانشیار گروه رادیو دانشکده تولید دانشگاه صدا و سیما است و سردبیری برنامه‌های صبحگاهی «سلام، صبح بخیر»، «سلام تهران» و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر گروه اجتماعی رادیو تهران و... را در کارنامه کاری خود دارد. او ده‌ها کتاب و مقاله در زمینه رادیو ترجمه و تالیف کرده‌است که از جمله آنها می‌توان به  جامعه‌شناسی رادیو، جامعه‌شناسی رادیو و رسانه، مدیریت رسانه، جامعه، موسیقی، رادیو و... اشاره کرد.

رجبعلی سالاریان هم دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه، مدیر گروه روابط عمومی و امور فرهنگی در دانشگاه است و مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران  را نیز برعهده دارد.

آیین پایانی نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه و معرفی برگزیدگان، همزمان با بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در روزهای آبان‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =