آذری: برای انتقاد از فدراسیون فوتبال محروم شده‌ام

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد که به دلیل انتقاد از فدراسیون فوتبال محروم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن و مدیرعامل کنونی فولاد خوزستان که در سال‌های اخیر همیشه عضو مجمع فدراسیون فوتبال بوده امروز با دستور کمیته اخلاق  از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد. وی در سال‌های گذشته همیشه جزو منتقدین فدراسیون فوتبال به حساب می‌آمده و اخیرا در جریان اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و حاشیه‌های انتخابات بیشترین انتقاد را به وضع موجود وارد دانسته بود.

سعید آذری درباره حکم کمیته اخلاق عنوان کرد: دو روز پیش نامه‌ای از کمیته اخلاق به باشگاه صادر شد، وقتی که خواستم علت این نامه را جویا شوم با اسدی و دبیر کمیته اخلاق تماس گرفتم اما آنها در دسترس نبودند و در این باره با آقای شرکتی صحبت کردم و دلیل این نامه و احضار من به کمیته اخلاق را مصاحبه مردادماه من دانستند. گفتند که من در مردادماه علیه فدراسیون مصاحبه کرده‌ام. من در آن مصاحبه گفته بودم تا زمانی که تاج در فدراسیون فوتبال بوده این فدراسیون مقداری نظم و انضباط داشته است اما حالا با بلاتکلیفی همان یک ذره نظم و انضباط را هم ندارد و دچار سردرگمی شده است. به من گفتند که این صحبت مصداق تشویش اذهان عمومی است، درواقع برای انتقاد از فدراسیون  فوتبال محروم شده‌ام.

وی تصریح کرد: امروز دوباره دلیل دیگری را برای من آوردند، من اخیرا گفته بودم گویا متولیان فوتبال مرده‌اند که مردم برای اعتراض به مجلس می‌روند و هیچ برنامه‌ای برای کنترل اتفاقات داخل فوتبال وجود ندارد. دلیل دیگری را هم که آورده بودند این بود که گفتند چرا من علیه بازگشت اصفهانیان به کمیته داوران عکس‌العمل بد نشان دادم. همه این موارد را مصداق تشویش اذهان عمومی دانستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه به نظر می‌رسید صدور چنین رایی دور از ذهن بود، یادآور شد: برای من چنین حکمی خیلی دور از ذهن نبود اما مسئله این است که بدون اینکه ما لایحه‌ای را به کمیته اخلاق بفرستیم و یا اینکه در جلسه شرکت کنیم اقدام به صدور این رای شده است. آیا اطلاع‌رسانی وضع موجود فوتبال ما و دفاع از حق و حقوق فوتبال و هواداران تشویش اذهان عمومی است؟ آقای اصفهانیان در همین فدراسیون برکنار شده است و حالا دوباره بازگشته است و آیا کسی نباید هیچ اعتراضی بکند؟ از چه زمانی تا الان اعتراض کردن تشویش اذهان عمومی است؟ آن هم اعتراضی که برای گرفتن حق جامعه فوتبال است؟

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1078830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =