مسلمانان توهین به پیامبر را فراموش نخواهند کرد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت توهین به پیامبر(ص)اعلام کرد: مسلمانان بی‌حرمتی به اسلام را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در بیانیه‌ای توهین به پیامبر اسلام توسط رسانه‌های فرانسوی را محکوم کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: توهین و تمسخر همیشه در تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود، بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام حضرت محمد(ص) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام توسط رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکایی طراحی شده است.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: بار دیگر کینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند. اگرچه دنیای به اصطلاح متمدن اروپایی و آمریکایی در سال‌های اخیر با به راه انداختن فتنه‌هایی چون داعش و طالبان سعی زیادی کردند تا چهره‌ای خشونت بار از اسلام را به نمایش بگذارند؛ اما دستان در خون آغشته و پلیدشان این بار به گونه‌ای دیگر رخ نمایان کرد. توهین علیه پیامبر اعظم (صلوات الله علیه) نه تنها دل مسلمانان عالم، بلکه دل تمامی متدیّنین و آزادگان جهان را عمیقاً غصه دار کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه‌ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمداد شده است؟ مسلمانان راستین، هرگز چنین رفتارهایی را فراموش نخواهند کرد.

در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل واحد اهواز عنوان شده است: رفتار منافقانه سردمداران غربی در حمایت از انتشار تصاویر موهن به بهانه آزادی بیان به هیچ وجه قابل دفاع نیست چه آن که آزادی بیان به حربه‌ای برای تهاجم به تمام موجودیت هر آنچه غیر غربی است تبدیل شده است. اگر اهانت به مقدسات مسلمانان در راستای آزادی بیان بوده؛ چرا برای انکار یا حتی تردید درباره هولوکاست مجازت‌های سنگینی در نظر گرفته شده است؟

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد واحد اهواز ضمن ابراز تاسف و اندوه مضاعف از این حرکت شرم‌آور و دین‌ستیز نشریه فرانسوی، علیه رسول مهر و رحمت(ص) که قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان به‌ویژه مسلمانان عالم را جریحه دار کرد، این اقدام غیرانسانی و خشونت آمیز آن هم به طور آشکار از سوی یک دولتِ مدعی حقوق بشر را محکوم می‌کند و هیچ گاه در برابر توهین به مقدس‌ترین مقدسات خود ساکت و بی‌تفاوت نبوده به هر روشی که در اختیار دارد، در مسیر برملاساختن اهداف شوم دشمنان خواهد کوشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =