مکتب انسان‌ساز اسلام با اقدام سخیف رئیس‌جمهور هتاک فرانسه تضعیف نمی‌شود

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مکتب انسان‌ساز اسلام و میراث گران‌قدر رسول مهربانی‌ها با اقدام سخیف رئیس‌جمهور بی‌تدبیر و هتاک فرانسه تضعیف نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان در بیانیه‌ای خواستار محکومیت اقدام سخیف امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه درباره حمایت از توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم شد.

در این بیانیه آمده است: وقایع و اتفاقاتی که این روزها به گوش می‌رسد مؤید این واقعیت است که جایی که خرد، اندیشه و منطق آدمی از جریان بازمی‌ماند، رویه توهین و جسارت در پیش گرفته می‌شود و آنگاه‌ که وجدان مشترک بشریت به خواب می‌رود انگیزه‌های پلید شیطانی سر برمی‌آورد.

در ادامه این بیانه آمده است: این نقصان و خسران چه در غرب و از زبان به ظاهر سیاستمدار اسلام‌ستیزی مانند رئیس‌جمهور فرانسه باشد و چه در شرق، موجب بروز آفات و بلایای بسیاری برای بشریت و جریحه‌دار شدن احساسات پاک دو میلیارد نفر مسلمان شده است.

در این بیانیه عنوان شده است: فرانسه و سایر جوامع غربی که امروزه در اوج شهوت‌پرستی و ابتذال واقع شده‌اند در بن‌بست مکاتب غیرتوحیدی گرفتار آمده‌اند و عقلانی‌تر آن بوده که دولتمردان کم‌خرد غربی، کِشتی به گل نشسته جوامع خود را به ساحل نجات و آرامش برسانند.توهین و جسارت هتاکانه به ساحت نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) که در سال‌های اخیر به حربه‌ای سیاسی و تهاجمی برای غرب بدل شده، این بار از سوی رئیس‌جمهور بی‌تدبیر و هتاک فرانسه تکرار شد.

در این بیانیه مطرح شده است: انگیزه این سخنان سخیف، اگر مقابله با رویکرد مثبت جوانان فرانسوی و اروپایی به اسلام باشد یا هر موضوع دیگری، در واقع واکنشی مذبوحانه و از سر استیصال به شنیده شدن پیام جهانی و پر تلألؤ رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) است. این تلاش مذبوحانه امری بوده که از حیث بیهودگی، پنبه در گوش گذاشتن کفار در صدر اسلام را تداعی می‌کند.

در این بیانیه اضافه شده است: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان با محکومیت هرگونه توهین به ساحت پاک و مقدس پیامبر اکرم(ص) و هر اقدام دین‌ستیزانه و ضداسلامی با دعوت جوامع عقب‌مانده غربی و رئیس‌جمهور مستأصل فرانسه به بازگشت به مذهب و دینمداری آگاهانه اعلام می‌دارد که مکتب جهان‌شمول و انسان‌ساز اسلام و میراث گران‌قدر رسول مهربانی‌ها نه‌تنها با این‌گونه جسارت‌ها تضعیف نخواهد شد؛ بلکه به مصداق آیه شریفه«یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» چهره تابان و درخشان خود را بیش‌ازپیش به عالمیان عیان خواهد کرد.

در این بیانیه خواسته شده است: انتظار می‌رود که دانشگاهیان اندیشمند و معزز ما با اجتهادات فکری و علمی در برابر این‌گونه تحریفات و سخنان سخیف ایستادگی کرده و با تنویر افکار پرده از نیات پنهان و شوم دشمنان اسلام و قرآن بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =