دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس افتتاح شد

مراسم افتتاح دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرقدس برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  مراسم افتتاح دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و آئین نامگذاری این دانشکده به نام شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

 عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و هفته پدافند غیرعامل، گفت: در دانشکده علوم پزشکی این واحد دانشگاهی در رشته های تحصیلی بهداشت در مقطع کاردانی، مامایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته، مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی پیوسته و مهندسی صنایع غذایی دانشجو می پذیریم. رشته‌های روانشناسی بالینی و سلامت در مقطع کارشناسی ارشد نیز در آینده اضافه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ادامه داد: از نیم سال اول تحصیلی در سال جاری تعداد ۸۰ نفر دانشجوی رشته بهداشت پس از اعلام نتایج کنکور، اخذ و پذیرش آن‌ها در مهر و بهمن ماه انجام می‌گیرد.

1

قاسمی پیربلوطی اظهار داشت: برای سال آینده نیز داوطلبان علاقه‌مند در حوزه شهرقدس، ملارد و شهریار برای ادامه تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی ذکر شده با مراجعه به دفترچه کنکور و انتخاب رشته‌های زیرمجموعه علوم پزشکی تهران که محل تشکیل کلاس در واحد شهرقدس است، می‌توانند دانشجوی واحد شوند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی در روزهای شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: در سامانه دان به صورت تصویری و صوتی کلاس‌های آموزشی مجازی برگزار می‌شود و زیرساخت‌های تشکیل کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی نیز در حال آماده سازی است.

در پایان این مراسم خانواده‌های شهدای سلامت شهید دکتر مهدی وریجی و شهید دکتر منوچهر آقائی شهرستانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =