همایش مجازی «هویت دانشجو» به‌مناسبت ۱۳ آبان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: همایشی تحت عنوان «هویت دانشجو» در قالب سخنرانی برای سالروز بزگداشت تسخیر لانه جاسوسی پیش‌بینی شده است.

جبار امینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در روز بزرگداشت ۱۳ آبان سال جاری اظهار کرد: همایشی تحت عنوان «هویت دانشجو» در قالب سخنرانی برای سالروز بزگداشت تسخیر لانه جاسوسی پیش‌بینی شده است. در اصل دانشجو و استاد باید بداند علاوه بر انتقال دانش و علم چه رسالت‌های دیگری برعهده خود دارد.

وی افزود: مسابقه‌ای نیز در راستای موضوع سخنرانی «هویت دانشجو» برنامه‌ریزی شده که هر دوی این برنامه‌ها در بسترهای فضای مجازی اجرایی خواهد شد. همچنین تقدیر از دانشجویان برتر در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی نیز از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار معاونت فرهنگی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بیان کرد: سخنران این همایش از بین استادان گروه معارف دانشگاه انتخاب خواهد شد. این گروه آموزشی ظرفیت‌های بسیاری دارد که ضروری است این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در برنامه‌های فرهنگی مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

امینی درباره تداوم رزمایش مومنانه در واحد دانشگاهی اسلامشهر نیز عنوان کرد: باتوجه به شرایط فعلی معیشت و اثرگذاری کرونا بر روی بسیاری کسب‌وکارها، با مشارکت و همدلی مومنانه همکاران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نزدیک به ۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد و به حساب متمرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واریز شد.

وی ادامه داد: همچنین اقلام و لوازم بهداشتی و ضدعفونی که با تلاش دانشجویان جمع‌آوری شده بود نیز درحال آماده‌سازی و ارسال به مناطق کمتر برخوردار است. دانشگاهیان واحد اسلامشهر از آغاز ماه مبارک رمضان حضور مستمر و مداوم در رزمایش‌های مختلف داشته‌اند و مشارکت بالایی را در این خصوص از خود به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =