لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده را در دستور کار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی، لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده و گزارش کمیسیون اصل نودم(۹۰) قانون اساسی در مورد مشکلات تأمین ارز و توزیع نهاده های دامی در دستورکار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین در جلسه امروز یک نفر از اعضاء هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با معرفی هیأت رئیسه مجلس جهت عضویت در هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری، یک نفر از اعضاء کمیسیون صنایع و معادن و یک نفر از اعضاء کمیسیون قضائی و حقوقی جهت عضویت در کارگروه(کمیته) تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای و یک نفر از اعضاء کمیسیون اقتصادی و یک نفر از اعضاء کمیسیون قضائی و حقوقی جهت عضویت در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را انتخاب می‌کنند.

انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون قضائی و حقوقی جهت عضویت در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی، انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری جهت عضویت در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی و لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از دیگر دستور کارهای جلسه امروز مجلس است.

لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل نیز در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1081002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =