ایران از هیچ تلاشی برای کمک به ملت یمن دریغ نخواهد کرد

اعضای مجلس شورای دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه آغاز به کار سفیر ایران در یمن به محاصره دیپلماتیک علیه این کشور پایان داد، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از خبرگزاری سبا، حسن ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با محمدحسین العیدروس، رئیس مجلس شورای دولت نجات ملی یمن و برخی اعضای این مجلس دیدار کرد.

در این دیدار درمورد روابط میان دو طرف و راه‌های تقویت آن در زمینه‌های مختلف بحث و رایزنی شد.
 
رئیس مجلس شورای یمن ضمن خوش آمدگویی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در راستای پایان دادن به جنگ و محاصره ملت یمن تشکر و قدردانی کرد و از دعوت ایران برای صلح عادلانه در یمن تمجید کرد.

العیدروس در ادامه به رویکرد مشترک میان دو کشور در مقابله با توطئه‌های استکبار، مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و حمایت از مسأله فلسطین اشاره کرد و از تمایل ایران برای تقویت روابط دو جانبه قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای مجلس شورای دولت نجات ملی یمن نیز از حمایت سیاسی و رسانه‌ای ایران از یمن در محافل بین‌المللی تمجید کردند.
آنها تاکید کردند که آغاز به کار سفیر ایران در صنعا محاصره دیپلماتیک تحمیل شده بر ملت یمن توسط ائتلاف متجاوز را در هم شکست.

اعضای مجلس شورای یمن تاکید کردند که حمایت ایران از مسأله فلسطین نمونه‌ای است که باید آن را الگو قرار داد.

از سوی دیگر سفیر ایران نیز بر عمق روابط برادرانه میان دو کشور تأکید کرد و گفت که جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای کمک به ملت یمن در زمینه‌های مختلف دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه به نقش محوری ایران در مقابله با نیروهای مستکبر و جنایتکار به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و از ایستادگی مردم یمن در مقابله با ائتلاف متجاوز تمجید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =