رام‌الله همکاری امنیتی با تل‌آویو را از سر می‌گیرد

تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه‌شنبه خبر داد که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را از سر می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه‌شنبه اعلام کرد که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را از سر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بیش از شش ماه بود که تشکیلات خودگردان فلسطین هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده بود.

شبکه خبری الجزیره نیز اعلام کرد که نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده تل‌آویو طی سندی متعهد شده که به توافقات با این تشکیلات پایبند خواهد بود و به همین دلیل ارتباط با تل‌آویو از سر گرفته می‌شود.

دو هفته پیش برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که تشکیلات خودگردان فلسطین به نهادهای اروپایی ابلاغ کرده که در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، حاضر است هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را ازسر بگیرد.

بر اساس این گزارش، مسئولان عالی‌رتبه تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان گفتگوهایی که با طرف‌های اروپایی در پشت درهای بسته برگزار شد، گفته‌اند که این تشکیلات تصمیم دارد درآمدهای مالیاتی و گمرکی را که این تشکیلات از حدود شش ماه پیش دریافت آن را متوقف کرده بود، پس بگیرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین از زمانی که آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، روابط خود با دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را متوقف کرد و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =