دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از اول آذر لغو می‌شود

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی از لغو دروس علمی و آزمایشگاهی این دانشگاه از اول آذر به مدت ۲ هفته خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، درباره تکلیف کلاس های آموزش مجازی و کلاس های عملی در دو هفته پیش رو اظهار کرد: با توجه به تعطیلی دو هفته ای، از شنبه اول آذر تا ۱۴ آذرماه دانشگاه آزاد به صورت غیر حضوری فعالیت خود را ادامه می دهد و کلاس های مجازی مثل روال کنونی ادامه خواهد داشت. 

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه آموزش دانشجویان در دو هفته پیش رو تعطیل نمی شود، افزود: اساتید باید برای برگزاری کلاس ها حضور فعالی داشته باشند و دانشجویان نیز در کلاس ها حاضر شوند.

وی همچنین درباره برگزاری کلاس های عملی نیز گفت: کلاس های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی نیز از اول آذرماه تا ۱۴ آذرماه لغو می شود و دانشجویان ملزم به حضور در دانشگاه نیستند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اظهار کرد: در صورتی که بعد از این دو هفته، تعطیلی ها استمرار داشته باشد برای ترم آخری هایی که باید فارغ التحصیل شوند، در جلسه ای تصمیم ویژه خواهیم گرفت.

علمایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا در کشور، اگر امکان برگزاری کلاس های عملی فراهم نباشد، قطعا شهریه این دروس به دانشجو باز می گردد. چرا که حضور دانشجو در این کلاس ها الزامی است و در این شرایط یادگیری اتفاق می افتد و نمی شود برای دروس عملی، آموزش تئوری و یا آموزش از طریق ویدئو در نظر گرفت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1081476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =