لشکر مصدوم لیورپول؛ کلوپ چه باید بکند؟

یورگن کلوپ با یکی از بزرگترین بحران‌های خود در لیورپول مواجه شده است: در اختیار نداشتن 10 بازیکنی که همه از مهره‌های اصلی او بوده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان(ایسکانیوز)؛ اپیدمی کرونا و مثبت شدن تستهای بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس در کنار مصدومیت‌های متعدد ناشی از برنامه فشرده مسابقات و مصدومیت‌های بازیکنانی که به تیم‌های ملی کشورشان ملحق می‌شوند از جمله عواملی است که لیگ برتر جزیره را با لشکری از بازیکنان مصدوم روبرو کرده است.

اما هیچ تیمی به اندازه لیورپول از این شرایط آسیب ندیده. لیورپول درحالی بعد از وقفه بازی‌های ملی اخیر، روز یکشنبه در شروع مجدد لیگ برتر به مصاف لستر می رود که یورگن کلوپ در کمال شگفتی 10 نفر از بازیکنان تیم اصلی اش که از مهره های فیکس ارنج او بودند را در اختیار ندارد.

جدیدترین اخبار از اردوی لیورپول حاکی از آن است که کلوپ شش نفر از بازیکنان تیم جوانان باشگاه که پیشتر آنها را برای مواقع ضروری و فرصتهای خاص انتخاب کرده بود اعلام کرده که باید برای تمرین با تیم اصلی به لیورپولی ها ملحق شوند.

اولین نفر از لشکر مصدوم لیورپول ویرژیل فن دایک است که مصدومیتش در ماجرایی مشهور اتفاق افتاد. او در دربی بندر لیورپول در مقابل اورتون با تکل خشن جردن پیکفورد به شدت مصدوم شد و رباط صلیبی پاره کرد تا احتمالاً تا انتهای فصل نتواند برای لیورپول به میدان برود. جالب اینجا است که جانشین او در مرکز خط دفاعی جو گومز هم مصدوم شد تا حالا لیورپول در خط دفاعی اش با مشکلی بزرگ مواجه باشد.

اندی رابرتسون و جردن هندرسون دو ستاره دیگر لیورپول اما در زمانی که برای بازی به تیم‌های ملی کشورهایشان ملحق شده بودند دچار مصدومیت شده اند. البته امروز گفته شد که لیورپول امیدوار است اندی رابرتسون که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده را روز یکشنبه در مقابل لستر در اختیار داشته باشد.

یکی از مهمترین غایبین لیورپول اما بدون شک محمد صلاح ستاره مصری است که به دلیل مثبت شدن تست کرونا نمی‌تواند برای قرمزها بازی کند. صلاح در شروع وقفه بازی‌های ملی اخیر برای پیوستن به اردوی تیم ملی مصر رهسپار این کشور شد ولی به محض ورود به کشورش در مراسم عروسی برادر خود شرکت کرد.

چون بلافاصله بعد از این مشخص شد که تست کرونای اول صلاح مثبت بوده رسانه‌ها از او انتقاد کرده و با انتشار عکسهایی از مراسم عروسی مدعی شدند صلاح با رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی در این مراسم کرونا گرفته و به تیم ملی کشورش و لیورپول ضرر زده است. دیروز اعلام شد تست دوم صلاح هم مثبت بوده و او فعلاً در قرنطینه خانگی خواهد ماند.

دیگر مصدومیت اردوی لیورپول فابینیو، تیاگو آلکانتارا، اوکسلید چمپرلین و ریس ویلیامز هستند.

دیگر تیم‌های لیگ برتری هم با اینکه وضعیتی بهتر از لیورپول دارند اما بحران بازیکنان مصدوم و محروم عملاً هیچ تیمی را مصون نگذاشته.

فهرست بازیکنان مصدوم و محروم که تیمهای لیگ برتر انگلیس در حال حاضر در اختیار ندارند

منچستریونایتد با 8 غیب روبرو است، منچسترسیتی 5 نفر از ستاره هایش را در اختیار ندارد، لستر برای دیدار با لیورپول نمی‌تواند از شش بازیکنش استفاده کند، آرسنال 6 بازیکنش را در اختیار ندارد و حتی چلسی که کمترین آسیب را از این نظر خورده سه بازیکنش پولیشیچ، چیلول و کای هاورتز را در اختیار نخواهد داشت.


 

کد خبر: 1081479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =