صلح و نظامی‌گری در منطقه بررسی می‌شود

«فصلنامه روندهای جهانی» از پژوهشگران و تحلیلگران مطالعات و روابط بین‌الملل، علوم سیاسی، مطالعات منطقه‌ای و کنترل تسلیحات دعوت کرد تا پژوهش‌های خود با موضوع «صلح و نظامی‌گری در منطقه» را به این فصلنامه علمی ارسال کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فصلنامه روندهای جهانی با موضوع «صلح و نظامی‌گری در منطقه» فراخوان مقاله داد.

پژوهشگران و تحلیلگران مطالعات و روابط بین‌الملل، علوم سیاسی، مطالعات منطقه‌ای و کنترل تسلیحات می‌توانند حاصل پژوهش و بررسی‌های خود را که پیش ‌از این منتشر نشده‌اند برای ارزیابی و انتشار به این فصلنامه ارسال کنند.

موضوعات محوری این شماره به مسائلی همچون: «روند نظامی‌گری در غرب آسیا»، «روند خرید تسلیحات در جهان عرب»، «الزامات و بسترهای کنترل تسلیحات»، «عوامل تنش‌آفرین در محیط منطقه‌ای»، « توافق بین‌الدولی برای برقراری صلح و امنیت پایدار»، «ادوات نظامی مدرن و تهدیدهای جدید»، «آینده مناقشات و آثار پابرجا از جنگ و خشونت تکفیری‌ها»، «مؤلفه‌های مؤثر در ترسیم سیاست‌های نظامی کشورهای منطقه»، «نگهداری و انبار مهمات نظامی و مخاطرات زیست‌محیطی و تهدیدهای جانی، مالی و ...» اختصاص دارد.

هر مقاله لازم است ساختارمند بوده و در سه تا شش هزار کلمه نگاشته شود. به مقالات برگزیده حق تحریر پرداخت می‌شود.

پژوهشگران و تحلیلگران محترم می‌توانند مقالات علمی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ به آدرس رایانامه globaltrendsjournal@gmail.com  ارسال کنند.

کد خبر: 1081500

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =