شاکله فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم ترمیم شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت های این واحد دانشگاهی در سطح استان گفت: در گام نخست شاکله فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی قم ترمیم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام حسن خیری در جلسه شورای استانی که با محوریت گسترش امور آموزشی پزشکی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قم از ظرفیت‌های چشمگیری برخوردار است که می تواند در زمینه‌های متعدد توسعه پیدا کند. لذا در گام نخست ترمیم شاکله فعالیت‌ها در این واحد دانشگاهی با هدف استفاده از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم انجام شد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم احیای ظرفیت‌ها با مدیریت فعالیت‌ها در این واحد دانشگاهی را مهم دانست و تاکید کرد: به منظور استقلال کامل دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم لازم است این واحد دانشگاهی بیمارستان مستقل داشته باشد. 

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که مجتمع سما در استان قم احیا شود لذا زمینه برای ایجاد یک مجتمع آبرومند سما در استان قم محیا است. 

حجت‌الاسلام خیری از راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی قم خبرداد و  افزود: نظر به اینکه استان قم از لحاظ گیاهان دارویی از استان‌های نمونه محسوب میشود لذا امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی قم  راه اندازی کنیم. 

وی با اشاره به راه اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی در استان قم گفت: امیدواریم دانشگاه علوم انسانی اسلامی با همکاری معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بتواند برای تحقق  اسلامی شدن و حکمی سازی علوم انسانی و هنر گام‌های موثری بردارد.

حجت الاسلام خیری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان قم می تواند به اهداف معاونت علوم انسانی و هنر با محوریت اسلامی شدن و حکمی سازی علوم انسانی و هنر جامه عمل بپوشاند. 

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قم با راه اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی می تواند به یک واحد خاص نخبه پرور تبدیل شود که گزینش و اساتید آن نیز خاص باشد و می تواند گام‌های موثری در مباحث  توانمند سازی اساتید و دانشجویان در بین واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بردارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081514

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =