باید از دیدگاه سطحی در حوزه فرهنگی اجتناب شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی مقوله‌ای متنوع، متراکم و با ظرفیت‌های گسترده است، گفت: باید با خروج از برنامه‌ها و دیدگاه‌های سطحی به عمق‌هایی که در فلسفه درونی این حوزه مهم وجود دارد، ورود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اسماعیل عبداللهی در نشست با اعضای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه مباحث فرهنگی یک مقوله متنوع، متراکم و با ظرفیت‌های گسترده است که هر بخش آن نیاز به نهادینه‌سازی دارد، گفت: باید با خروج از برنامه‌ها و دیدگاه‌های سطحی، به‌عمق‌هایی که در فلسفه درونی این حوزه مهم وجود دارد، ورود کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه استادان بازوی حرکت عقلانی در دانشگاه هستند، توضیح داد: استادان با رویکرد بسیجی و جهادی در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و آگاهی‌سازی فعال شوند که در صورت تحقق این مهم، امور مؤثرتر و وزین‌تر انجام می‌شوند.

عبداللهی‌ استادان را یک وزنه مهم حرکتی، تربیتی و دانشی برای جامعه و کشور برشمرد و اظهار کرد: باید این جایگاه ارزشی را در جامعه بیشتر مورد تعمق و استفاده قرار داد.

این مسئول با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: قطعاً هر یک از بخش‌های نظام الهی جمهوری اسلامی بخواهد با دیدی مثبت و امیدوارنه به آینده چشم داشته باشد باید این بیانیه فاخر را بارها و بارها مرور و تک‌تک دیدگاه‌های آن را مورد اجرا قرار دهد؛ زیرا این بیانیه از دیدگاه یک بسیجی تمام عیار، واقعی و انقلابی مطرح شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بی‌شک بیانیه گام دوم انقلاب الهام و اشراقی از سوی خداوند بر قلب رهبر انقلاب بود و بر همه ارکان و دوستداران این نظام تکلیف است بر اساس آن جهت‌گیری کنند.

عبداللهی با بیان اینکه توان بالای علمی برخی کشورها سبب شده است آنان به عنوان ابرقدرت تظاهر کنند، عنوان کرد: همان طور که که رهبر فرزانه انقلاب بیان فرمودند: اگر بخواهیم فاصله‌ها را پر کنیم و به سرچشمه و آرمان‌ها دست یابیم، باید به‌صورت عالمانه و مبتنی بر رویکرد بسیجی و جهادی گام برداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081596

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =