یمنی‌ها پروژه صهیونیسم در منطقه را ناکام خواهند گذاشت

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در لبنان گفت مقاومت یمنی‌ها، عامل مهمی در شکست طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی در منطقه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در نشست مشترک با «عبدالله صبری» سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه با موضوع «جایگاه فعلی ژئوسیاسی یمن» شرکت کرد.

به نوشته وبگاه «الصحافة الیمنیة» در این نشست، «احسان عطایا» گفت که ایستادگی محور مقاومت در یمن در برابر پروژه صهیونیستی-آمریکایی در منطقه و افزایش سطح قدرت مقاومت در لبنان و غزه مانعی در برای آمال و آرزوهای دشمن صهیونیستی برای اجرای طرح‌های در منطقه است.

او افزود: «درگیری‌ها در یمن جزء جداناپذیر درگیری‌ها در فلسطین است، چرا که از لحاظ تاریخی یمن همواره جزئی از دفاع از مسأله فلسطین بوده است و این کشور جایگاه مهمی در حمایت از مردم فلسطین و مقاومتش در برابر اشغالگران صهیونیستی دارد.»

به گفته نماینده جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با حمایت از رژیم تل آویو تلاش دارد تا عرصه را بر کشورهای حامی فلسطین تنگ کرده و با راه‌اندازی جنگ‌های قومیتی و مذهبی و همچنین ترور رهبران مقاومت و یا محاصره اقتصادی به اهداف خود برسد.

عطایا، مقاومت در یمن و سوریه را «سیلی بزرگی» به طرح‌های صهیونیستی در منطقه دانست و گفت که به علت این شکست‌ها بود که صهیونیست‌ها به سرعت به دنبال علنی کردن روابطشان با کشورهای عربی وابسته به آمریکا رفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =