عشق وعلاقه بچه ها باعث قهرمانی تیم شد

بهزاد کرم زاده مربی تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه بچه ها با عشق وعلاقه رکاب زدند، گفت: متاسفانه بیماری کرونا بر روند کار ما نیز تاثیر گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محدودیت‌های کرونا، مرحله آخر مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور را تعطیل کرد تا کار، به شمارش امتیازها برسد. و درنهایت تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیشترین امتیاز از مجموعه دو مرحله اول و دوم لیگ بتواند مقام قهرمانی این رشته را در میان باشگاه‌ها و تیم‌های صاحب‌نام این مسابقات به دست آورد. در این میان کرم زاده، مربی این تیم از عشق و علاقه شارگردانش به دوچرخه سواری گفت و با توجه به شیوع بیماری کرونا سطح لیگ امسال را قابل قبول دانست. در متن زیر گفت‌وگوی ایسکانیوز با مربی تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد را بخوانید.

در مورد قهرمانی و فصلی که گذشت صحبت کنید.

با توجه به اینکه اولین سال حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ بود، بی شک کمبود ها و نواقصی در تیم وجود داشت، اما همه بچه ها با عشق وعلاقه‌ای که به دوچرخه سواری داشتند، برای موفقیت تیم نهایت تلاششان را به کار گرفته و رکاب زدند، تا بتوانیم در مجموع دو مرحله اول و دوم بالاترین امتیاز را کسب کنیم و بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

 کرونا برلیگ امسال چقدر تاثیر گذاشت؟

متاسفانه این بیماری بر روند کار ما نیز تاثیر گذاشت، به طوری که در ابتدا به دلیل کم بودن تمرینات گروهی هماهنگی کمی داشتیم ، و همین امر موجب شد که در مرحله اول مقام دوم را به دست آوریم. البته با تمرینات بیشتر توانستیم در مرحله دوم اول شویم و در مجموع مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادیم.


سطح لیگ امسال را چطور ارزیابی کردید؟

اگرچه بیماری کرونا بر برگزاری نامنظم لیگ تاثیر گذاشت و مسابقات با تغییرات زیاد انجام شد، ولی همه ورزشکاران تمرینات منظمی را اعم از تمرینات گروهی و انفرادی داشتند. و همین موضوع سبب بالا رفتن سطح رقابت ها شده بود. 


 آینده دوچرخه سواری را چطور می‌بینید؟

در حال حاضر وضعیت دوچرخه سواری کشور از شرایط خوبی برخوردار نیست، و اکثر مربیان و ورزشکاران به این ورزش به عنوان یک شغل نگاه نمیکنند، زیرا از نظر مالی حمایت نمی‌شوند.البته دانشگاه آزاد در این فصل برای اولین دوره بسیار خوب کار کرد و امیدوارم که این حمایت ها ادامه دار باشد.
خواهشی که دارم این است که مسئولین از این رشته حمایت کنند با توجه به اینکه ما یک ورزشکار هم در المپیک خواهیم داشت.

و صحبت پایانی.

در پایان از تمام مسئولین دانشگاه آزاد تشکر میکنم که به ورزش دوچرخه سواری اهمیت دادند و برای آن ارزش قائل شدند. همچنین باید یک دست مریزاد و خدا قوت بگم به مسئولین تیم به خصوص آقای دکتر روحانی، دکتر محمدپور، آقای هاشمی کندی و مهندس ناصر هوشیار که برای رسیدن تیم به قهرمانی تلاش شبانه روزی انجام دادند و زحمات بسیاری کشیدند.

کد خبر: 1081694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =