گلزنی انصاریفر در هفته هفتم لیگ یونان

تیم فوتبال آ ا ک آتن در هفته هفتم رقابت های لیگ یونان موفق به شکست 4 بر 1 لاریسا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ "آ ا ک" در شرایطی به این مسابقه رسیده بود که از 6 مسابقه قبلی صاحب 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده بود و برای فاصله نگرفتن  از المپیاکوس که روز گذشته موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل پاناتینایکوس شده بود و با کسب 19 امتیاز فاصله‌اش را با سایر تیم‌ها بیشتر کرد، تنها به پیروزی نیاز داشت.


تلاش های شاگردان ماسیمو کاررا که انصاری فرد را مانند بازی های گذشته از ابتدا وارد زمین کرده بود، نتیجه ای نداشت ولی آتنی‌ها شروع بسیار خوبی در نیمه دوم داشتند و تئودوسیس ماکراس گل اول بازی را در دقیقه 55 وارد دروازه لاریسا کرد، ولی در دقیقه 68 گل تساوی وارد دروازه میزبان در ورزشگاه کاماراس شد.


اما کریم انصاری فرد برای جبران این گل تنها به 4 دقیقه زمان نیاز داشت توانست با گلزنی در دقیقه 72 بار دیگر تیمش را پیش بیاندازد و خیال کاررا بابت برد در این مسابقه تا حدود زیادی راحت کند. 


مربی ایتالیایی آ ا ک آتن سپس اقدام به انجام تعویض های خود کرد و مهاجم ایرانی تیمش را بیرون کشید، ولی باز هم گلزنی های شاگردانش ادامه داشت و در دقایق 78 و 89 آندره سیموئز و کنستانتین گالانوپولوس هم گلزنی کردند تا تیم پایتخت نشین یونان با کسب پنجمین پیروزی فصل در هفته هفتم، 16 امتیازی شود و در فاصله دو امتیازی با صدرنشین جدول یعنی المپیاکوس قرار بگیرد.


سوی دیگر این میدان تیم لارسا قرار داشت که در پایان این هفته امتیازاتش از 5 امتیاز تجاوز نکرد و در رتبه یازدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =