صدور مجوز بازگشت تماشاگران به استادیوم‌های لیگ برتری

مدیران سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس اجازه بازگشت محدود تماشاگران به استادیوم‌های جزیره را صادر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طبق سیستم جدید محدودسازی برای کنترل شیوع ویروس کرونا که توسط دولت انگلیس معرفی شده است، ‌هواداران  در مناطقی از کشور انگلیس که در آنها آمار ابتلا به کرونا پایین‌تر بوده است، می‌توانند به صورت محدود به ورزشگاه‌ها بروند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با اعلام پایان قرنطینه چهار هفته‌ای در این کشور برای جلوگیری از بالا رفتن شمار ابتلا و مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا مقررات جدیدی را تعیین کرد که مطابق آن هواداران امکان حضور در استادیوم‌ها را برحسب منطقه‌ای که در آن واقع شده‌اند، پیدا خواهند کرد.

بر این اساس مناطق مختلف انگلیس بر اساس آمار ابتلا به کرونا و ریسک شیوع این ویروس، به سه دسته تقسیم شده‌اند. در دسته اول که مناطق کم‌خطر هستند، اجازه حضور حداکثر چهار هزار هوادار یا حداکثر نیمی از ظرفیت ورزشگاه - هر کدام که کمتر باشد - به شرط رعایت فاصله اجتماعی لازم میان آنها داده می‌شود. در دسته دوم همین قانون البته با حداکثر ظرفیت دو هزار نفر اجرا می‌شود، اما در مورد دسته سوم که مربوط به مناطق پرخطر است، تیم‌ها همچنان باید بازی‌های‌شان را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند.

هواداران فوتبال در انگلیس از زمان شیوع ویروس کرونا در قاره سبز در ماه مارس دیگر اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را نداشته‌اند. بازگشت هواداران هرچند به صورت محدود می‌تواند خبر خوبی برای باشگاه‌ها باشد، چرا که آنها با از دست دادن درآمدهای حاصل از بلیت‌فروشی در نزدیک به یک سال اخیر ضررهای مالی سنگینی را متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =