تولید دستگاه محلول پاش مجهز به حسگر اکسیژن خون در واحد ساوه

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: با حمایت مرکز رشد این دانشگاه دستگاه محلول پاش ضدعفونی کننده با فناوری های جدید الکترونیکی در این مرکز تولید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  دانشجویی(ایسکانیوز)، علی الیاسی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در راستای مبارزه با بیماری کرونا گفت: با حمایت مرکز رشد این دانشگاه دستگاه محلول پاش ضدعفونی کننده با فناوری های جدید الکترونیکی در این مرکز تولید شد.

وی افزود: این دستگاه در اماکن عمومی مورد استفاده قرار گرفته در حالی که حس گر اندازه گیری اکسیژن خون و ضربان قلب افراد نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه افزود: اندازه گیری اکسیژن خون در بیماران کرونایی حائز اهمیت بوده و به منظور بررسی وخامت حال بیماران باید مدنظر باشد.

الیاسی خاطرنشان کرد: این دستگاه محلول پاش همراه با حس گر اندازه گیری اکسیژن خون ۲ قابلیت کاربردی و مهم در زمینه مقابله با کرونا داشته و در راستای تشخیص بیماران و جلوگیری از شیوع ویروس نقش بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: مأموریت اصلی مرکز رشد توسعه کسب و کارهای نوپا و فناورانه در تمام عرصه های علمی با محوریت فرآورده های طبیعی است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷ واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه ساوه مستقر و در حال تولید محصولات مختلف هستند.

الیاسی در پایان گفت: مرکز رشد از شرکت های دانش بنیان و واحدهای نوپا در راستای توسعه فضای علمی و کسب و کار از ۶ ماه تا یک سال حمایت می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =