رقابت‌های امسال لیگ برتر دوچرخه سواری سنگین بود

سرپرست تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد گفت: با توجه به اینکه ما در المپیک یک نماینده خواهیم داشت، این مسابقات حکم انتخابی المپیک را نیز داشت و همین موضوع باعث سنگین تر شدن رقابت ها شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محدودیت‌های کرونایی باعث تعطیلی مرحله آخر مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور شد تا کار به شمارش امتیازها برسد که در نهایت تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیشترین امتیاز از مجموعه دو مرحله اول و دوم لیگ توانست مقام قهرمانی این رشته را در میان باشگاه‌ها و تیم‌های صاحب‌نام این مسابقات به دست آورد.

اینجا بخوانید:

تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان لیگ برتر جاده شد

به گفته حبیب محمد پور، سرپرست تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد کرونا تقویم برگزاری مسابقات را به هم ریخته بود و موجب سخت تر شدن کار برای رکابزنان شده بود. گفتگوی کامل ایسکانیوز با سرپرست تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد را در ادامه می‌خوانید.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی مقام اول لیگ دوچرخه جاده را بدست آورد،در مورد این فصل و قهرمانی تیمتان بگویید؟

امسال برای اولین بار دانشگاه آزاد وارد تیم‌داری شد. با توجه به مشکلات مالی و منابع تامین بودجه، شرایط سختی را داشتیم. اما با حمایت‌های جناب دکتر لشگری و عنایت به اینکه شهر تبریز مهد دوچرخه سواری ایران است، توانستیم تیم خوبی را تشکیل دهیم و به لطف خدا قهرمان شویم.

 سطح لیگ امسال را چطور ارزیابی کردید؟

از نظر فنی مربی تیم باید به این سوال پاسخ دهد، اما طبق صحبت‌هایی که با بچه‌های تیم داشتم، سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود. با توجه به اینکه ما در المپیک یک نماینده خواهیم داشت این مسابقات به نوعی انتخابی المپیک هم بود. و همین موضوع باعث سنگین تر شدن رقابت ها شده بود.

با توجه به کرونا تمرینات تیم گروهی برگزار می‌شد یا انفرادی؟

البته این بیماری منحوس بر تمام موضوعات کشور و حتی جهان تاثیرگذار بوده است. اما با توجه به اینکه ورزش دوچرخه سواری در فضای آزاد انجام می‌شود، محدودیتی برای تمرینات گروهی نداشتیم. تنها مشکلی که این بیماری ایجاد می‌کرد به هم ریختن تقویم مسابقات بود. و این موضوع باعث تغییراتی در تمرینات رکاب زنان، که به منظور آمادگی برای مسابقات انجام می دادند، می شد.

آینده تیم را چطور می بینید؟ آیا دانشگاه آزاد بازهم تیم‌داری خواهد کرد؟

با توجه به سیاست گذاری دانشگاه آزاد و حمایت‌های دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، وهمچنین با تصویب شورای عالی ورزش، تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد قطعاً برای حضور قدرتمند در لیگ فصل بعد و همچنین تورها و مسابقات بین المللی آماده خواهد شد. امیدوارم که این موفقیت ها خصوصاً در سطح بین‌المللی ادامه داشته باشد و ما بتوانیم در مسابقات آسیایی پیش رو نیز پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران را برافراشته کنیم.

و صحبت پایانی.

در پایان تشکر ویژه دارم از اصحاب رسانه که همیشه، ما را یاری کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =