برد ارزشمند رئال‌مادرید، صعود بایرن‌مونیخ و شکست عجیب لیورپول

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با برتری رئال‌مادرید مقابل اینتر، شکست خانگی لیورپول و صعود بایرن‌مونیخ به مرحله حذفی پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ چهارمین هفته لیگ قهرمانان اروپا امشب با برتری رئال‌مادرید در دیدار مهم مقابل اینتر، شکست لیورپول در آنفیلد و صعود بایرن‌مونیخ به دور بعد پایان یافت.

در گروه A، بایرن‌مونیخ مقابل ردبول زالتسبورگ ۳ بر یک پیروز شد. لواندوفسکی، کومن و سانه در دقایق ۴۳، ۵۲ و ۶۸ برای بایرن و بیشا در دقیقه ۷۳ برای ردبول گل زدند. بایرن ۱۲ امتیازی شد و با توجه به توقف اتلتیکو به‌عنوان صدرنشین صعود کرد.

اتلتیکومادرید در دیگر بازی این گروه مثل بازی رفت مقابل لوکوموتیو مسکو متوقف شد. این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت تا تیم تحت هدایت سیمئونه با ۵ امتیاز در رده دوم جای بگیرد.

در گروه B، رئال‌مادرید بازی مهم مقابل اینتر را همانند بازی دور رفت برد. این بازی با برتری ۲ بر صفر کهکشانی‌ها تمام شد. آزار در دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی گل نخست را زد و گل دوم را حکیمی بازیکن سابق رئال که این فصل به اینتر پیوسته، وارد دروازه تیم ایتالیایی کرد. با این برد رئال ۷ امتیازی شد و پشت سر گلادباخ ۸ امتیازی قرار گرفت. اینتر ۲ امتیازی هم شانس خیلی کمی برای صعود خواهد داشت.

در گروه C، پورتو با نتیجه ۲ بر صفر از سد مارسی گذشت. پرتغالی‌ها توسط سانوسی در دقیقه ۳۹ و اولیویرا در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. مهدی طارمی در این دیدار از دقیقه ۷۹ وارد ترکیب پورتو شد. پورتو که ۹ امتیازی شده هم تنها یک امتیاز دیگر برای صعود می‌خواهد.

در گروه D و در آنفیلد یک شگفتی رقم خورد. لیورپول که بازی رفت را با ۵ گل از آتالانتا برده بود، در خانه‌اش با ۲ گل مغلوب شد. ایلیچیچ و گوسنس در دقایق ۶۰ و ۶۴ برای آتالانتا گل زدند. لیورپول ۹ امتیازی صدرنشین این گروه است و آتالانتا با ۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفته.

آژاکس هم در دیگر بازی این گروه ۳ بر یک میتیلند را برد. خراون‌برخ، مزراوی و نرس در دقایق ۴۷، ۴۹ و ۶۷ برای آژاکس و مابیل در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی برای میتیلند گل زدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =