توقف سرخپوشان برابر نفت/ پرسپولیس همچنان در حسرت برد خارج‌ از خانه

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید تا سرخپوشان تهران در سه هفته چهار امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۶:۳۵ امروز پنجشنبه تیم پرسپولیس در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت رفت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی به نوعی تقابل دو همکار سابق در فوتبال ایران بود. در یک سو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار داشت و در سوی دیگر مجتبی حسینی سرمربی نفت که در تیم‌هایی چون صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن و تراکتور با هم همکار بودند.

شاید به همین خاطر بود که یحیی گل محمدی ترکیب تیمش را نسبت به دو مسابقه گذشته تغییر داد و وحید امیری و احسان پهلوان را از ابتدا در ترکیب قرار نداد.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب حامد لک، محمدحسین کنعانی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نورالله‌ی، بشار رسن، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و مهدی عبدی وارد زمین شد.

بازی دو تیم در نیمه نخست چنگی به دل نزد و دو تیم فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند. خطرناک‌ترین موقعیت این نیمه، پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس بود اما سیامک نعمتی در دقیقه ۳۹ این پنالتی را به تیرک عمودی دروازه نفت زد و سرخپوشان بهترین شانس گلزنی را از دست دادند.

در نیمه دوم که با بارندگی در شهر مسجد سلیمان همراه شده بود، کیفیت فنی بازی تغییر چندانی نکرد و مسابقه جذابیت چندانی نداشت. گل محمدی در ابتدای نیمه دوم احسان پهلوان را به جای مهدی شیری وارد زمین کرد. به این ترتیب سیامک نعمتی که در نیمه نخست در خط هجومی قرار داشت، به دفاع راست رفت و با حضور پهلوان فشار پرسپولیس برای گلزنی بیشتر شد.

گل محمدی برای رسیدن به گل در ۱۰ دقیقه پایانی دو تعویض دیگر هم انجام داد و علی شجاعی و آرمان رمضانی را به ترتیب به جای بشار رسن و مهدی عبدی وارد زمین کرد.

فشار پرسپولیس برای گلزنی با نزدیک شدن به دقایق پایانی بیشتر شد. در دقیقه ۸۹ علی شجاعی می‌توانست با ضربه سر دروازه نفت را باز کند که احمد گوهری دروازه بان این تیم به خوبی این ضربه را مهار کرد تا بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

با این تساوی، پرسپولیس ۵ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر به رده سوم جدول بعد از گل گهر و استقلال صعود کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =