مطهری: خودمان را برای فینال آسیا آماده می‌کنیم

مربی پرسپولیس می گوید تیمش به بازی کلاسیک عادت کرده اما در این دیدار نیاز بود به صورت غیرکلاسیک بازی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حمید مطهری در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان با انتقاد از وضعیت زیرساختی این شهر، اظهار کرد: واقعا از مسئولان می خواهم به وضعیت مسجدسلیمان رسیدگی کنند. در شان این شهر نیست که یک هتل نداشته باشد. ما از اهواز تا اینجا دو ساعت و نیم در راه بودیم. دوست دارم فوتبال این شهر پیشرفت کند. دنبال عذر و بهانه نیستم اما می‌خواهم به این شهر کمک کنند. در نبود زیرساخت مناسب، شرایط برای تیم ها سخت است. ما با شرایط سختی رسیدیم و این اتفاق کار ما را سخت کرد. امیدوارم یک هتل و فرودگاه برای این شهر در نظر بگیرند.

وی درباره بازی تیمش در این دیدار نیز خاطرنشان کرد:  یک فوتبال با سرعت بالا و خوب را شاهد بودیم. بازی در یک سوم میانی سرعت بالایی داشت. نفت مسجدسلیمان خیلی زود حالت دفاعی می‌گرفت. ما باید فوتبال غیرکلاسیک را انجام می‌دادیم. نوع فوتبال ما کلاسیک و بازی از مقابل دروازه است که تبدیل به شگرد تیم‌مان شده است. باید بتوانیم غیرکلاسیک بازی کنیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: سعی کردیم با تعویض‌هایمان روی به بازی غیرکلاسیک بیاوریم. البته از فرصت‌هایمان هم استفاده نکردیم اما اگر گل می‌زدیم، روند بازی یک عوض و نفت مسجدسلیمان بازتر بازی می‌کرد. در هر حال بازیکنان ما فوق العاده زحمت کشیدند و به آن ها خسته نباشید می گویم.

مطهری درباره غیبت چند بازیکن این تیم در اوایل نیمه نخست گفت: ما حدود ۲۵ روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم. باید برنامه‌های مختلف را بررسی و تست کنیم که ان‌شاء‌الله در اوج کارمان برای آسیا باشیم. وحید امیری، احسان پهلوان و ... بازیکنان خوب و تاثیرگذاری هستند اما باید تیم را تست کنیم که آماده بازی در فینال آسیا شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =