دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفته است

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با اجیر کردن مزدوران و جنایتکاران اهداف مستکبرانه خود را دنبال می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با تلاش بسیج دانشجویی شهیدد همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و در راستای تکریم خانواده معزز شهدا، جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با خانواده شهید جواد کاکه‌جانی در سنندج دیدار کردند.

حجت‌الاسلام مجید طاهری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان، جهانشیر امینی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، قباد میمنت‌آبادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، مسئولان بسیج اساتید و کارکنان و جمعی از بسیجیان این دانشگاه حضور داشتند.

نقش هم شهدا در حفظ امنیت و آرامش کشور

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان در این نشست نقش شهدا را در حفظ امنیت و آرامش کشور مهم برشمرد و گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با اجیر کردن مزدوران و جنایتکاران اهداف مستکبرانه خود را دنبال می‌کند تا به مقاصد شیطانی خود برسد.

طاهری عنوان کرد: دشمنان با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و رشادت مدافعان حرم (که شهید کاکه‌جانی نیز یکی از مدافعان حریم مقدس اهل بیت‌ علیهم‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله علیها بود) به نیات پلیدشان نرسید و شهدا با هدایت شهید سلیمانی ضربه‌ای مهلک بر جسم و پیکر جنایتکاران وارد کردند.

پدر شهید جواد کاکه‌جانی نیز بسیج و بسیجیان را ذخیره و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: تقدیم شهدا در راه اسلام، اهل بیت علیهم‌السلام و نظام مقدس موجب تثبیت امنیت و ناامیدی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی می‌شود.

در پایان به دعوت خانواده شهید کاکه‌جانی از اتاق این شهید که مزین به مدال‌ها و لوح‌های افتخار بود بازدید شد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

کد خبر: 1082001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =