ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری

مدیرکل آموزش معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی باید توجه خاص به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت الکترونیکی داشته و با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری به ارائه خدمات به دانشجویان بپردازند.

بهرام عابدی مدیرکل آموزش معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به فعالیت‌های آموزشی واحدهای دانشگاهی در زمان تعطیلات اظهارکرد: به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی و از طرفی رعایت حفظ کیفیت بخش آموزش، مقرر شد تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی توجه خاص به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت الکترونیکی داشته و با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری به ارائه خدمات به دانشجویان بپردازند.

وی افزود: همچنین ضروری است نیروهای مربوط به پشتیبانی سامانه های آموزشی به صورت شیفتی در همه مراکز و واحدها حضور داشته باشند. در بخش هایی که انجام این مهم به صورت دورکاری قابل انجام است، حضور الزامی نیست اما برنامه ریزی باید به گونه ایی باشد که خللی در پشتیبانی از سامانه‌های آموزشی برای برگزاری کامل و دقیق کلاس‌های آموزشی آنلاین ایجاد نشود.

عابدی گفت: در خصوص فعالیت‌های آموزشی در سازمان مرکزی نیز ضمن برگزاری جلسات آموزشی به صورت آنلاین، برگزاری کمیسیون موارد خاص نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد که خللی در روند فعالیت‌های آموزشی دانشجویان صورت نگیرد.

مدیرکل آموزش معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در خصوص عملکرد کارکنان بخش آموزشی مقرر شد برنامه های تعیین شده برگرفته از اهداف تعالی آموزش در حوزه علوم انسانی و هنر، در طول دوران محدودیت به صورت مداوم اقدام و گزارش نهایی در پایان زمان محدودیت ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =