اذعان کامالا هریس به فقر و گرسنگی در آمریکا

معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا اذعان کرد، در حال حاضر در سراسر این کشور با یک بحران گرسنگی مواجه هستیم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان لایو؛ "کامالا هریس"، معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا در اظهاراتی گفت، در سراسر آمریکا از هر شش کودک یکی از آن‌ها گرسنه است و ما در حال حاضر در یک بحران گرسنگی در آمریکا به سر می‌بریم.

هریس افزود، از هر سه بزرگسال در آمریکا یک نفر در پرداخت هزینه‌های زندگی خود با مشکل روبرو است، این‌ها هزینه‌های ضروری هستند، این هزینه‌ها باید در پایان هر ماه پرداخت شوند، شمار واحدهای تجاری کوچک ما به خاطر شیوع کرونا به میزان ۳۰ درصد کاهش یافته است، بسیاری از آن‌ها امیدوارند که با ساخت واکسن نجات پیدا کنند.

معاون بایدن گفت: این‌ها نگرانی‌ها و چالش‌هایی است که سبب می‌شود که مردم نتوانند راحت بخوابند و به مشکلات خود و چگونگی حل و فصل آن‌ها فکر می‌کنند. آمریکایی‌ها نه تنها درباره نگرانی‌ها خود نقاط مشترکی دارند بلکه درباره خواست‌ها خود هم اشتراکاتی دارند.

هریس در ادامه تصریح کرد، ما کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم تا این آمریکا را بسازیم و همانطور که جو بایدن گفت تا بهتر به وضعیت گذشته بازگردیم و رئیس جمهور منتخب و من و این تیم اقتصادی از روز نخست آماده کار هستیم، زیرا این آن چیزی است که این بحران به آن نیازمند است. این همان چیزی است که مردم آمریکا شایسته آن هستند.

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

کد خبر: 1082489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =