فداکار از ظرفیت‌های عمرانی واحد بوشهر بازدید کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از برخی زیرساخت‌ها وبرنامه‌های عمرانی واحدهای بوشهر، دلوار وسما بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک روزه به استان بوشهر از امکانات و زیرساخت‌های واحدهای بوشهر، دلوار و مجموعه سما بازدید کرد.

اسماعیل عبداللهی دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در این بازدید گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده و در دست اقدام این استان را ارائه کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با مطلوب خواندن امکانات و ظرفیت‌های دانشگاهی استان بوشهر برفعال‌سازی و گسترش این ظرفیت‌ها واتخاذ تدابیر لازم و راهکارهای مناسب  تأکید کرد.

فداکار در زمینه حمایت از مصوبات هیئت امنای استان و برنامه‌های درحال پیگیری قول مساعد داد و خواستار تعاملات بیشتر با دیگر نهادها و جلب مشارکت سرمایه‌گذاران دراجرای پروژه‌های استانی  شد.

سروش حیدری رئیس‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوار، فرزاد کشاورز معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بوشهر و رئیس شورای تخصصی اداری و مالی استان بوشهر و چند تن از مسئولان دانشگاهی استان بوشهر، محمدمهدی فداکار را در این بازدید همراهی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این سفر از مجتمع آموزشی عالیشهر و برخی از  املاک و اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، سایت پرورش میگو و مجتمع آموزشی واحد  دلوار بازدید شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082727

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =