دانشجویان امید و عزت را برای ایران به ارمغان می‌آورند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی 16 آذر؛ روز دانشجو را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اسحاق رسولی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو درباره نقش دانشجویان در آبادانی کشور اظهار کرد: دانشجویان در مقابل یأس‌آفرینی دشمنان داخلی و خارجی، درصدد هستند امید و عزت را برای جامعه اسلامی ایرانی و ملت پرافتخار ایران به ارمغان آورند و در ساختن ایرانی آباد و جهانی بدون ظلم و تباهی از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی افزود: دانشجویان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و در صف مدافعان حرم همیشه نقش تعیین‌کننده داشته‌اند. روز دانشجو یادآور نقش بی‌بدیل دانشجویان در دمیدن روح روشنگری و فداکاری در جامعه است. یادآور مبارزه با فساد داخلی و استثمار خارجی بوده و بدون تردید دانشجویان همیشه در صف نخست دفاع از عزت و شرف این مملکت و مبارزه با ظلم و تباهی بوده‌ و هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: درود می‌فرستیم به دانشجویانی که ادامه‌دهندگان صدیق راه شهدای دانشجو بوده و در تلاشند با همه  وجود، خون مقدس آنها را پاس بدارند. درود به دانشجویانی که همچنان از قدرت‌های استثمارگر، این مارهای خوش‌خط‌وخال و با رنگ و لعاب‌های فریبنده بیزار هستند و از مبارزه با جهان خواران کوتاه نمی‌آیند.

رسولی اضافه کرد: درود بر ۱۰ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و شهیدان گمنامی که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، پارس‌آباد و خلخال آرمیده‌اند و فضای دانشگاه را با عطر شهادت، ایثارگری، فداکاری، عبودیت عاشقانه و عشق به ایران اسلامی معطر ساخته‌اند و درس‌آموز همیشگی برای راه و رسم زندگی شرافتمندانه و باعزت هستند.

وی ادامه داد: دانشجویان در صف نخست مبارزه با فساد، اختلاس، دزدی، رانت‌خواری، گندم‌نمایی و جوفروشی سیاست‌بازان، بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها، قلم‌های کثیف و مسموم، سست عنصران داخلی، نفوذی‌ها و خائنان در هر رنگ و لباس و هر جناحی ایستاده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل  عنوان کرد: دانشجویانی که در مسیر خلق اقتدار علمی و فناوری برای مملکت و پیمودن راه دانشمندان شهید هسته‌ای ازجمله دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، مصمم و با عزم جدی در تلاش هستند، شایسته درود و ستایش هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =