رفع مشکلات زندگی با کتاب!

خواندن کتاب برای رفع برخی مشکلات در زندگی مفید است اما چاره تمام مسائل آن نیست.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نشر لگا در اثر تازه خود کتابی از بلیندالاسکمب با ترجمه زهرا آزادفر منتشر کرده که «ازدواج‌شناسی: علم و هنر باهم ماندن» نام دارد.

گفته می‌شود بِلیندا لاسکمب  کتابی جالب و هوشمندانه برای کمک به افرادی نوشته است که در تلاش برای رسیدن به رابطۀ پایدار و رضایت‌بخش هستند.

از این رو کتاب «ازدواج: علم و هنر ماندن» به نظر مخصوص افرادی است که ازدواج کرده‌اند یا در انجام این مرحله از زندگی قرار دارند. حتی افرادی هم که به فکر تشکیل خانواده هستند می‌توانند از محتوای این کتاب بهره ببرند.

گفتنی است که وجود چنین کتاب‌هایی در جهت دادن آگاهی به زوجین و یا افراد در حال ازدواج کمک می‌کند اما باید از خود پرسید صرف خواندن کتاب می‌تواند به حل مسائل و مشکلات روابط زوجین کمک کند.

از همین رو  آمارهای طلاق و ازدواج در ایران نیز قابل توجه است. به طور مثال ۱۷۵ هزار طلاق بین سال‌های  ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۶ ثبت شده که پنجاه درصد آنها در زیر پنج سال اول زندگی رخ داده‌اند. دلایلی چون خیانت، مشکلات اقتصادی، و اعتیاد نیز از جمله عوامل طلاق در بین این سال‌ها بوده است.

حال باید گفت مشکلات زندکی و خصوصا ارتباط زن و شوهر با خواندن کتاب حل می‌شود یا باید دیگر عوامل نیز درست شوند تا زندگی اجتماعی مردم نیز در ریل درست خود قرار بگیرد و شاهد اینگونه از مسائل فرهنگی اجتماعی نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =