۲۱۰ عنوان کرسی ترویجی توسط استادان بسیجی دانشگاه آزاداسلامی در آذرماه برگزار می‌شود

جانشین بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با همکاری معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ۲۱۰ عنوان موضوع به صورت کرسی ترویجی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید عظیم حسینی در خصوص فعالیت‌های علمی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با همکاری معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج اساتید ۲۱۰ عنوان موضوع به صورت کرسی ترویجی و با مشارکت ۶۰۰ استاد بسیجی در آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش ‌بینی ما این است که با استقبالی که از سوی استادان بسیجی به عمل آمده  بتوانیم در هر ماه حدود 300 کرسی با عناوین جدید و مبتنی بر نیاز جامعه برگزار کنیم.

جانشین بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: استادانی که علاقه مند به برگزاری کرسی ترویجی یا نقد و نظریه هستند موضوعات و عناوین خود را تا پایان آذر ماه به کانون های بسیج اساتید واحد ارسال تا اقدامات لازم برای برگزاری کرسی به عمل آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری به عمل آمده در چند ماه  گذشته فصلنامه مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی وابسته به بسیج اساتید مجوز انتشار گرفت و اساتید می توانند مقالات و تحقیقات مرتبط را به آدرس سایت فصلنامه ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =