سید جلال، اولین کاپیتان ایرانی با جامacl ؟/ بندی که عامل محرومیت رحمان رضایی شد/ مهاجرانی: به آیند ابومسلم خوش بین هستم

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

قریشی بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد

در شرایطی که رحمان رضایی به دلیل ابتلای برخی از بازیکنانش به کرونا با مشکل بزرگی در جدال با پرسپولیس مواجه است، محمد قریشی نیز دچار مصدومیت شده تا برای سبزپوشان سخت‌تر هم شود.
 قریشی در آخرین تمرین این تیم از ناحیه کشاله دچار کشیدگی شده و به این دلیل از تمرینات گروهی خارج شد و به بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر نخواهد رسید.
 پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن خواهد بود و بعد از این بازی برای حضور در فینال آسیا به قطر سفر خواهد کرد.

سید جلال، اولین کاپیتان ایرانی با جامacl ؟

کمتر از ۱۰ روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و از بین چهار اولسان، ویسل، بیجینگ و سوون سامسونگ یکی حریف پرسپولیس در دیدار نهایی خواهد شد؛ دیداری که اگر با پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان برسد، آن ها را به اولین تیم ایرانی فاتح لیگ قهرمانان تبدیل میکند.
اگرچه استقلال دو بار جام باشگاه های آسیا را برده و پاس یک بار برنده این رقابت ها شده و پرسپولیس هم جام در جام را به‌دست آورده اما نکته مهم این است که از زمان ادغام این رقابت ها و تشکیل لیگ قهرمانان، هیچ تیم ایرانی به مقام نخست این مسابقات نرسیده است. دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ به بازی نهایی صعود کردند اما مغلوب حریف ژاپنی و کره ای شدند.
 حالا سیدجلال حسینی این شانس را دارد تا در صورت پیروزی پرسپولیس، نخستین کاپیتان ایرانی باشد که جام نقره ای رنگ و زیبای ACL را بالای سر ببرد؛ اتفاقی که کلکسیون افتخارات کاپیتان سرخ ها را تکمیل می‌کند.

آخرین سرمربی تراکتورسازی در طول یک فصل کامل

علیرضا منصوریان در حالی از سمت خود برکنار شد که تنها پنج هفته از رقابت های لیگ برتر گذشته بود. با پایان کار زودهنگام منصوریان در تراکتور، این تیم در لیگ بیستم هم نتوانست با یک سرمربی، کل فصل را به پایان برساند. در طول سال های اخیر این به یک اپیدمی در باشگاه تراکتور تبدیل شده و از آخرین فصلی که یک سرمربی هدایت تراکتور را در طول یک فصل کامل بر عهده داشته، زمان زیادی می گذرد.
امیر قلعه نویی، آخرین سرمربی تراکتور است که موفق شد در این تیم یک فصل کامل روی نیمکت بنشیند. بعد از قلعه نویی، ده مربی مختلف به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور نشسته اند که دو  مورد از آنها موقت بودند. این ده سرمربی اما هیچ کدام نتوانسته اند در طول یک فصل کامل روی نیمکت تراکتور حضور داشته باشند.

تکرار زود هنگام تاریخ برای ماشین

به دنبال قبول استعفای وحید بیاتلو، ماشین سازی با سرمربی موقت مقابل تراکتور در هفته ششم حضور خواهد یافت. بر اساس تصمیم گیری مدیران باشگاه ماشین سازی، محمد اخباری به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت ماشین سازی در دربی آذربایجان خواهد نشست.
نکته جالب توجه در خصوص این اتفاق این است که دو فصل پیش نیز در چنین مقطعی، ماشین سازی با سرمربی موقت به مصاف تراکتور رفته بود. آنها در هفته ششم لیگ هجدهم و پس از برکناری فیروز کریمی در حالی که یوسف بخشی زاده به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت شان حضور داشت، رودروی تراکتور قرار گرفتند.

بندی که عامل محرومیت رحمان رضایی شد

گاها بعد از اشتباهات داوری مربیان چنین ادعایی را مطرح می کنند. به خصوص وقتی اشتباهات داوری سریالی می شود که این ناشی از فشار باخت و عواقبی است که می تواند برای مربی به همراه داشته باشد. به وضوح می بینیم نیمکت تیم های لیگ برتری لرزان است و حتی علیرضا منصوریان که یکی از مربیان شناخته شده فوتبال کشور بشمار می رود بعد از 5 هفته جایگاه خود را از دست می دهد. او در 5 هفته ابتدایی و در تراکتور 6 امتیاز کسب و 9 امتیاز را از دست داده بود.
به تازگی رحمان رضایی مربی ذوب آهن به دلیل ادعایی مشابه از همراهی تیم ذوب آهن تا اطلاع ثانوی محروم شده است. او بازی با پرسپولیس را از دست داده اما به نظر می رسد حداکثر محرومیتی که برای وی در نظر گرفته می شود یک جلسه است و بعد از بازی با پرسپولیس این فرصت را پیدا خواهد کرد دوباره روی نیمکت تیم ذوب آهن بنشیند. رحمان رضایی در هفته های ابتدایی از تکرار اشتباهات داوی علیه تیم ذوب آهن به ستوه آمده بود. او هم چنین به دلیل حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب ذوب آهن خواستار لغو دیدار با شهر خودرو شده بود که این دیدار با اصرار سازمان لیگ برگزار و در نهایت شهر خودرو به برتری دو بر صفر رسید.

علی دایی در اورتون به فوتبال بر می‌گردد؟

در گزارشی که کیکر ساعاتی قبل آن را منتشر کرده چنین آمده است:
 «عنوان بین‌المللی علی دایی؛ بهترین گلزن تاریخ ملی جهان ممکن است توسط کریستیانو رونالدو از وی گرفته شود، اما این احتمال وجود دارد که علی دایی با نقشی جدید به صحنه فوتبال بین‌المللی برگردد.
 بازیکن سابق تیم ملی ایران و بوندس لیگا ظاهرا در آستانه بازگشت به فوتبال، آن هم در عرصه بین‌المللی است و طبق اطلاعات کیکر، باشگاهی از انگلیس علاقه‌مند به همکاری با این مربی ۵۱ ساله است؛ شایعات حاکی از آن است که این باشگاه تیمی جز اورتون نیست(که مالک ایرانی دارد)، اما مشخص نیست دایی در کدام نقش می‌تواند در این تیم آبی‌پوش لیگ برتری کار کند.
علی دایی ۲۳ سال پیش به همراه هموطنش کریم باقری به تیم آرمینیا بیله‌فلد نقل مکان کرد و از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ در ۱۰۷ بازی بوندس لیگا 19 گل برای بیله‌فلد، اف. سی. بایرن و هرتابرلین به ثمر رساند.

مهاجرانی: به آینده ابومسلم خوش بین هستم

حشمت مهاجرانی رئیس هیات مدیره باشگاه ابومسلم درباره تغییرات مدیریتی گفت: آقای عباسی باعث شدند تا دوباره این تیم سر پا شود و روی پای خود بایستد و تنها کسی که به تنهایی در این سال‌ها نگذاشت نام ابومسلم از بین برود، ایشان بودند و تمام بار این کار را به دوش کشیدند. روزهای خوب و روزهای بد داشتند، انسان نمی‌تواند آن مسائل را فراموش کند. بدون حضور ایشان بدون‌تردید این کار شکل نمی‌گرفت و قطعا از تجربه ایشان در ادامه بهره خواهیم برد. ایشان با بررسی شرایط به این جمع‌بندی رسیدند که نمی‌توانند در خدمت باشگاه در کسوت مدیرعاملی باشند و ما نیز به این تصمیم ایشان با توجه به این‌که هم به نفع خودشان بود و هم به نفع تیم، احترام گذاشتیم. آقای حسینی نیز از چهره‌های شناخته شده ورزش ما هستند که واقعا از انتخاب ایشان بی‌نهایت خوشحالم و به آینده باشگاه با حضور ایشان در رأس هرم مدیریتی، بسیار خوش‌بین هستم.
 محمدرضا عباسی مدیرعامل مستعفی باشگاه نیز در گفتگویی کوتاه گفت: من 50 سال است که هوادار ابومسلم بوده و هستم و حالا هم انشالله در قامت یک هوادار در کنار باشگاه خواهم ماند؛ هدف در این دوره این بود که بتوانم کلنگِ اول احیای دوباره باشگاه را بر زمین بزنم و با همت و پشتکار دوستان خوبم در هیات مدیره و دیگر ارکان ساختاری باشگاه، فعالیت‌ها پر قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =