دکتر طهرانچی انتصاب عضو هیات علمی واحد بجنورد به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد را به وی تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی خطاب به حجت‌الاسلام شیخ رضا نوری، انتصاب این عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد را به وی تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر طهرانچی آمده است: «انتصاب شایسته جنابعالی به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه شهر بجنورد را که نشان از اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی است را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید است در سایه الطاف خداوند متعال و رهنمودهای معظم له همچون گذشته در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی آن استان و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و سربلند باشید. از درگاه خداوند متعال مزید عزت و توفیق جنابعالی را خواستارم.»

گفتنی است، حجت‌الاسلام شیخ رضا نوریاز سال ۱۳۸۰ به عضویت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد درآمده و ۳ سال نیز معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی را بر عهده داشت.

امامت جمعه موقت بجنورد به مدت ۸ سال، عضو کمیسیون دائمی و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، مدیرگروه معارف اسلامی، رئیس کانون اسلامی- سیاسی اساتید معرفت، عضو هیئت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، عضو شورای حوزه‌های علمیه استان، عضو انجمن مفاخر فرهنگی استان، عضو شورای راهبردی علما و طلاب خراسان شمالی، مشاور استاندار در امور روحانیت و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در خراسان شمالی از جمله سوابق نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =