ماموریت خطیر گل محمدی

سخت ترین بازی های فوتبال بعد از تک مسابقات بزرگ مانند فینال ها و یا مثلا بعد از برگزاری دربی ها می باشند که نقش کادر فنی را دو چندان می کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ امیر کریمی (کارشناس و تحلیل گر فوتبال)، تیم اگر برنده میدان باشد نباید در خواب و خیال آن بازی در ادامه مسیر جا بماند و چه در آن بازی شکست خورده باشد باید قدرت هضم آن شکست را به خصوص از بعد روانی داشته باشد.

تمام اینها نشان از دو روی سکه در بازی های حساس اینچنین می دهد. با تاکید روی این مطلب که اهمیت بار روحی روانی قبل آن بازی، حین بازی و بعد از بازی تضمین کننده و مشخص کننده می باشد و می تواند ویرانگر یا تخریب کننده یا سازنده و رشد دهنده باشد، خصوصا برای فوتبال احساسی ما.

در همین بازی های آسیایی رجوع کنید به النصر قبل از بازی پرسپولیس و بعد از آن.

 با بررسی شرایط متوجه اهمیت موضوع خواهیم شد اتفاقی که حالا دست کم در کوتاه مدت هم می تواند برای پرسپولیس شکل بگیرد و مشکل آفرین باشد.

پرسپولیس از آب و گل درآمد!

اگر بخواهیم به شرایط روحی و روانی پرسپولیس بعد از باخت در فینال آسیا نمره بدهیم نمره ای در حد صفر به آن تعلق می گیرد. به تصاویر و عکس های منتشر شده از تمرینات این تیم قبل از بازی نساجی توجه کنید کاملا بار روانی آن باخت در چهره ها و فضای مستولی بر تمرین مشخص می باشد.مسئله ای که سرمربی تیم هم در کنفرانس خبری قبل از بازی به آن اشاره داشته است. به همه اینها اضافه کنید بازی در مقابل نساجی در استخر وطنی قائمشهر که شرایط را بغرنج تر خواهد کرد.

شاید ندادن مصدوم و همچنین محروم در این زمین و این شرایط پرسپولیس که از لحاظ نفر کف گیرش در حال برخورد به ته دیگ است، خود جای شکر برای کادر فنی دارد.

اما در همین شرایط برگشتن به بازی و حتی داشتن چند موقعیت گل نشان داد که پرسپولیس می خواهد از آب و گل در بیاید و خود را برای ادامه راه پیدا کند. 

ماموریت خطیر یحیی

گل محمدی و کادرش نشان داده اند که قطعا توانایی بالایی از جهت جمع کردن حواشی و حتی فنی دارند و با علم به شرایط حساس این تیم از لحاظ تاریخی و جبران فینال آسیا این تیم را مهیای بازی های لیگ کرده اند. در همین رابطه از قضا بازی های دشواری در کوتاه مدت پیش روی این تیم است.

حالا بعد از نساجی باید در مقابل ذوب آهن، سپاهان و استقلال این تیم به میدان برود که نتایج این سه بازی می تواند خیلی نکات را برای این تیم برای ادامه فصل مشخص کند.

از دست دادن هر کدام از این بازی ها بار سنگینی را به کل باشگاه تحمیل خواهد کرد و بر عکس آن قطعا پرسپولیس را از فضای سخت و سر خورده این روزها تا حدود زیادی جدا خواهد کرد. دقیقا نکته پر رنگی و تاثیرگذار که کادر فنی حتما به آن توجه خواهد کرد و برای آن برنامه ریزی خواهد نمود. /انتهای پیام

کد خبر: 1085374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =